11 ביוני, 2017

התעוררו והריחו את הקפה

שני בתי קפה חדשים שנפתחו לידנו, מעוררים את כל הבלוטות, בזכות עיצוב מהפנט, תפריט מפתיע ופולי קפה של הדבר האמיתי. קפסולות, אל תחכו לנו

אם צריך למרקר את השאלה הכי פופולרית בקבוצת הוואטסאפ שלנו בעבודה, זה ללא ספק: "בוקר, מי מביא חלב למשרד?". משם, נפתחת סאגת ניג'וסים כדלקמן:
"איך נגמר? אתמול קניתי שניים!"
"נשאר רק סויה-שקדים-מתיקות-מעודנת…"
"שלא תעיזו לגעת לי!"
"לי יש חלב-אם מוקפא של ניתאי… חחחח!"
"איכככ אורלית, יא דוחה…"
"אני אביא עוד שעה, תקוע בגלילות…"
"עוד שעה אני שותה לך ת'ראש!"
"זהו די. ממחר מזמינים משטח חלב עמיד"
סמיילי ירוק.

הבנתם נכון: קופצים אלינו לקפה? מעולה. תביאו אתכם אחד רותח, חצי סוכרזית, תודה. ולאחרונה – לא משנה מאיזה כיוון תגיעו לבקר אותנו, יש לכם איפה לקנות קפה משובח באמת. 2 מקומות מרנינים ומעולים שנפתחו צפונית ודרומית למשרדנו, הופכים את הפסקת הקפה בלב תל אביב לחוויה משדרגת חיים. לא פחות:
 
(בתמונה למעלה) #1 קפה BITE, דב הוז 16, תל אביב, 03.6285575
המהות – בית קפה קהילתי טעים, בריא ומשתלם, במראה של חנות מוזיאון ניו יורקית
מאחורי הקאונטר – יוסי גורביץ' (שועל מסעדנות ותיק בעיר), פתח לפני כ-4 חודשים ברחבת אשכול הגנים המהמם בדב הוז, את אחד מבתי הקפה היפים שראינו, כזה שעושה חשק להשתקע בו, הרבה אחרי פיזור או איסוף הילדים מהגן. יש כאן עגלת משחקים ניידת, רחבה מוצלת והמון מקום להתרוצצות היפר-אקטיבית. לפטופיסטים שצריכים שקט ושקע – מוזמנים לשבת בחלל הממוזג והמעוצב לעילא, שבסמוך לו מתארחים מעצבים ומופעים קהילתיים. עונג. אבל הכי פרנדלי? האפשרות לשלוח בוואטסאפ של BITE בקשות אישיות (כן, נשאר מאפין בננה). יוסי, אתה חבר אמת.
הקפה – מידיו של הקולה מעוטר השבחים, אמיר הס ("קופי לאבּ"), מחכה לכם בלנד עשיר ומפתיע, שמוכן במכונה זוכת פרסים שנחתה פה היישר ממפעל באיטליה. אגב, והודות לעירייה, תוכלו ליהנות מהאספרסו המשובח (וגם מאפה, פרעצל, מים או קרטיבים) במחירים מסובסדים. פייר, זה פייר.
ומה ליד – סלטים עשירים עם אקסטרות מפתיעות כמו שייטל מוקפץ או בורגר עדשים; פסטות; בורגרים; תבשילי ה-בייט המיוחדים; נשנושים כמו תירס או מרק; תפריט ילדים מגוון; וכל דבר שתבקשו מוויטרינת הסנדביצ'ים והבייגלים בהרכבה אישית. יש גם מאפים מתוקים, קינוחים טבעוניים, אמבטיית ארטיקים, והמון ארוחות בוקר בטווח הגדול שבין סביח לדייסת שיבולת שועל עם פירות וג'עלה. כל זה אגב יכול גם להגיע עד אליכם עם שליח, בשקית בד מטמטמת וכלים שתרצו למסגר. מצאנו לכם BITE חדש.

מרגיש קהילתי, נראה ניו יורקי. מנות טעימות, בריאות ומהירות בקפה BITE

מרגיש קהילתי, נראה ניו יורקי. מנות טעימות, בריאות ומהירות בקפה BITE

 

 

#2

בום דייה. קפה ORIGEM

בום דייה. קפה ORIGEM


קפה Origem, דיזנגוף 203, תל אביב, 050.7967887 (מרסלו, דובר אנגלית)

המהות – קפה אורגינלי באווירת שכונה סלבדורית
מאחורי הקאונטר – אחרי 10 שנים ו-10 סניפים מצליחים, החליט מרסלו שפורר החמוד למכור את רשת בתי הקפה שלו בברזיל ולעלות בעקבות בתו לישראל. באופן טבעי, ועוד לפני שלמד להגיד בעברית "הפוך חזק", פתח גם פה וממש לפני שבועיים בית קפה מיוחד, שיזכיר לו את הארומה מהבית שבסלבדור.
הקפה – בזכות קשריו עם חקלאי וחוות הקפה הכי טובות ביבשת, תמצאו כאן פולים אורגינלים (ומכאן משמעות השם) בניחוחות משכרים מברזיל, קולומביה, פפואה ניו-גינאיה, גוואטמלה ועוד. את כולם קולה מרסלו במקום, ומכין אספרסו סופר-טרי ומעולה, או טוחן להכנה בבית. החכמים, סומכים פשוט על בלוטות הקפה של מרסלו ומזמינים את בלנד הבית בקלייה בדרגת חוזק מדיום. אותו אפשר לשתות בחוץ, בפנים או בגינה הפנימית והנעימה של גן העדן הקטן הזה. טוּדוּ טוּדוּ בוֹם.
ומה ליד – אמפנדס ביתיים, וגם קרואסונים מושחתים של "לה גאטרי", סנדביצ'ים קטנים, או הכי לוקסוס – שתי מנות מקוריות מברזיל: פאו דה קז'ו – לחם גבינה פריך ומעולה, או כדור בריגטרו, הגרסה האמיתית של שוקולד פאדג' עשיר ומעולה. קרנבל!

 

מרסלו תקלה לי נס! ORIGEM

מרסלו תקלה לי נס! ORIGEM

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה