05 ביולי, 2010

99 תפוחים על העץ

אתר מעולה שמציע למבקריו מצעד של 99 שירים חדשים, לא מוכרים ומבטיחים – יטיס את רמת הקוליות שלכם לשחקים

יש כמה תחומי התמחות שתמיד גורמים לנו להרגיש קצת אחרי כולם: ספורט, בישול, ניווט, ניקיון, סטיילינג, חשמלאות, פיזיקה, ריתמיקה וטיסנאות. למעשה, חוץ מלישון, אין הרבה ענפים שאפשר לומר שאנחנו שולטים בהם. ואולי הגרוע מכולם: מוזיקה.

 

לשיר – אנחנו פשוט לא, מילים – אנחנו מאלתרים בלי סוף, הבחנה בין סגנונות – אפילו לא ניסינו. אפשר להגיד שאנחנו צרכני נשמה. לא אכפת לנו איך קוראים לזה ובלבד שיפרוט לנו על מיתרי הרגש. בדיוק בשביל ליימכים כמונו שמפחדים להיפתח ועדיין מחפשים את האחרון של אילן ואילנית, נולד אתר we are hunted ("אנחנו ניצודים", בתרגום חופשי), המציע בכל זמן נתון מצעד של 99 שירים חדשים ומעולים שנבחרו בקפידה שנייה לפני שהם כנראה יהפכו ללהיט.

בכל עמוד באתר, פרושים 9 ריבועים יפים וגדולים, כאשר הקלקה על החץ שבתחתית כל ריבוע תאפשר לכם לשמוע את הרצועה אונליין, לקנות אותה, להוסיף לפלייליסט משלכם, לשלוח לחברים או לחפש עוד שירים מאותו סגנון. רוב הלהקות, ההרכבים והזמרים אולי יראו לכם אנונימיים בחיפוש ראשוני (אלא אם כן אתם די ג'ייז, מבקרי מוזיקה או מגניבים למחייתכם), אבל מרגע שתחליטו ללחוץ על אחד מהם – מובטח לכם פסקול משובח ועלייה מיידית בסולם החברתי במשרד.

האתר הידידותי הזה, מזמין אתכם גם לשנות את הפרישה לפי שמות האמנים, או להחליף את ההיצע כולו דווקא ל-99 שירי מיינסטרים פופולריים יותר – אך מצויינים לא פחות, ל-99 רמיקסים חדשים (כאילו שאתם מכירים ישנים), או למיין את השירים לפי ז'אנר: אלטרנטיבי, אלקטרוני, פאנק, היפ-הופ, מטאל ואפילו פולק.

אז נכון, תצטרכו לחפש הרבה עד שתמצאו את ליידי גאגא שם, אבל מי יודע, אולי בדרך תגלו שאתם בכלל בקטע של ראפ אינדי (אוי, זה נשמע ממש טעים…). המלצת המערכת: נסו ללחוץ על The Ghost who walks של Karen Elson (מס' 56 כרגע) ותצחקו על כולם כשהשיר המתוק הזה יגיע לרדיו.

קדימה, היכנסו לאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה