12 בינואר, 2015

53 סיבות להתחיל לצייר

אפליקציית PAPER נתנה לנו אומץ להתחיל לצייר, בידיים או בעפרון-חכם וחתיך, ואפילו להוציא לאור את ספר האמנות הראשון שלנו. שנצייר לכם כבשה רגע?

בדיוק כמו תיק שמצדיק קניית נעליים משלימות, בדיוק כמו שנכנסנו לחדוות אפייה רק בשביל הקיצ'ן אייד, כך מצאנו את עצמנו שוקלים רכישת אייפד כלשהוא ומהר – העיקר שנוכל להוריד כבר את האפליקציה שראינו שבוע שעבר אצל חברים ומאז לא יוצאת לנו מהראש והידיים.

קוראים לה PAPER, או כפי שאפל כינתה אותה כשיצאה לפני 3 שנים, "האפליקציה הטובה ביותר לשנת 2012" (!), וכמה שהיא פשוטה – ככה היא גאונית: מדובר בנייר וירטואלי ברוחב מסך הטאבלט, שנותן אומץ ועוזר גם למי שנולד עם שתי ידיים שמאליות (קראתם לנו?) להתחיל לצייר, לאייר, לשרטט או סתם לקשקש בצורה היפה, הנוחה והטובה ביותר מאז המצאת הדפדפת. את הדבר הממכר הזה, שגמר לנו כל הפסקת צהריים פנויה וגרם לנו לראשונה להתגאות בכתב היד המג'ונן שלנו (הי, סופסוף יצאה לנו בי"ת יפה!), המציאה חברת FiftyThree או "53", שקרויה על שם המרחב האופטימלי ביותר ליצירה. אם הבנו נכון, מתברר שהישג יד אדם ממוצע הוא 53 ס"מ, שיוצרים ספירה בלתי נראית המחברת בין הראש, הלב ומשטח העבודה שמולכם, או משהו כזה.

בעקבות הבאזז שנוצר סביב האפליקציה היפה ולאחר טריליון עבודות שמורידיה כבר יצרו, הוציאו "53" עוד מוצרים משלימים שאנחנו פשוט חייבים, כמו ה-PENCIL, עפרון-bluetooh חכם וחתיך לשרטוט, מחיקה ועבודה מדויקת יותר על המסך ללא מגע מיותר (של אצבעות דביקות מדובונים, למשל). אחריו הגיע גם BOOK – פיצ'ר לסידור כל מה שיצרתם בספרונים וירטואליים לפי נושאים ("רמונט למטבח", "פורטרטים של רקסי", "לשלוח למומה"), שניתן אפילו להוציא לאור: בעקבות שיתוף פעולה עם לייבל המחברות והיומנים הנחשק "מולסקין", תוכלו לקבל את היצירות שלכם מודפסות בצורת אוגדן "אקורדיון" שכרוך כמו מוצר מולסקין אמיתי עם הגומיה המזוהה, לפי צבעים ועימוד שאתם בוחרים. מתנה מושלמת, תודו. לאחרונה הצטרף גם פיצ'ר MIX, שעוזר לשתף ולפתח את השרטוטים שלכם מול משתמשים אחרים, שרק מחפשים על מה לקשקש.

אז נכון, רגע לפני שאתם מורידים ומתמכרים, אל תשכחו שלנייר אמיתי ועפרון לעוס אין תחליף. אבל הי, ל-PAINT מתפריט "התחל"? יש ועוד איך.

אפליקציית Paper (מבית "53") – לחצו להורדה מאייטונס ללא תשלום (בינתיים למשתמשי אייפד בלבד, חלק מכלי הציור הינם בתשלום); Pencil – החל מ-49.95 דולר; Book אישי בהוצאת מולסקין – החל מ-25 דולר. שיתוף וצפייה ביצירות שנעשו באפליקציה – בעמוד הפייסבוק.

קשקוש קטן ואתם מכורים. אפליקציית פייפר

 

 

תראו מה שפייפר יכול לעשות. הצצה לעבודות נבחרות מהאפליקציה

 


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה