09 באפריל, 2008

תעלו לניידת

ניידת מסתובבת לטיפול בבעלי חיים היא חלומו הרטוב של כל היפוכונדר והחתול שלו. חיי כלב, איפה נרשמים?

בתור היפוכונדרים לא קטנים, אין דבר שיכול היה לשמח אותנו יותר מניידת טיפול נמרץ שתלווה אותנו לאן שלא נלך. שהרי אין לדעת מתי תתפרץ המחלה, החולשה, הסחרחורת או מתי יתעורר בנו הצורך לוודא שמצב הטריגליצרידים שלנו תקין. מניסיון, זה יכול לקרות בכל רגע. הנה זה קורה ממש עכשיו.

אז בזמן שאנחנו חולמים על רופא צמוד ואחות בשלוף, החיות שבינינו זכו בדבר האמיתי. "מסתובב-וט" (mistovevet) היא בעצם מרפאה ניידת לבעלי חיים שמונעת על ידי נטע בן-דב, וטרינרית מקסימה ויצירתית, שביקשה לטפל בפציינטים שלה בסביבתם הטבעית ולחסוך להם את ההיסטריה של השהיה במרפאה הקרירה. במסתובב-וט ניתן לקבל את כל הטיפולים המונעים (חיסונים וכאלה), טיפולי חירום לכלבים פצועים או חולים, ואפילו כירורגיה שאינה דורשת פתיחה של בטן או בית חזה. מקרים שמצריכים אשפוז, צילום רנטגן או אולטסאונד, מועברים על ידה למרכז לרפואת חיות מחמד בהרצליה.

כך שאם בטיול הבא שלכם עם הכלב נתקפתם לחצים בחזה, אלתרו לעצמכם זנב, התחילו לנבוח, וגשו לניידת של נטע. הדרך לאברבנאל מעולם לא הייתה קצרה יותר.

מסתובב-וט – ניידת לטיפול בבעלי חיים – טיפול נגד תולעת הפארק – 50 ש"ח, חיסון משושה/מרובע- 140 ש"ח, חיסון כלבת – 80 ש"ח
שעות ומיקומים בתל אביב: שני-רביעי 16:00-19:30 ושישי 13:00-16:30 היא חונה ליד גן מאיר; שלישי 20:30-22:00 היא חונה ליד גינת הכלבים ביפו העתיקה (סמוך לחמאם ולגלריה לורנס). החל מחודש הבא תגיע גם לחוף הכלבים בתל אביב.
ניתן לתאם גם ביקורי בית בגוש דן בטל': 072-2308393

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה