27 בנובמבר, 2017

ת'נק גוד איטס מאנדיי

סינדרלות, תתעוררו: כל מי שלא הספיק לנעוץ את נעלי הזכוכית עד אתמול בחצות - קיבל 24 שעות הארכה. ברוכים הבאים לסיבוב המהיר, ולסייל הכי מגביר אדרנלין בלוח, CYBER MONDAY. לא לשאננים

תמיד חלמתם על עוד שעה ביום? על סופ"ש ארוך כמו בחו"ל? על הזדמנות שניה לתפוס את מה שפוספס? ובכן, קראו לנו ליאור סושרד – כי היום אנחנו משחקים לכם עם הראש והזמן, ושולפים מהכובע 24 שעות נוספות של הנחות קיצוניות ומוגזמות ממש בכל רחבי המרקט (לא לבעלי לב או אינטרנט חלש), על כל דבר שלא הספקתם לנעוץ בוויקאנד, התלבטתם, התייעצתם, הוספתם לסל הקניות – אבל נרדמתם בחצות.

ובכן, סופרייז! התעוררו סינדרלות: אתם עדיין יכולים לתפוס את נעלי הזכוכית שרציתם, הודות ליום שני הגדול והמופרע ביותר שהגו קברניטי הרשת האמריקאית, כדי לאפשר גם לחנויות האונליין להיסחף בחגיגת הנחות החודש. ובקיצור ברוכים הבאים לסייל הבזק הכי מהנה למהירי החלטה – CYBER MONDAY (או: "שיאללה, איזה הנחות נותנים באינטרנט היום!", בשמו הפחות מוכר).

אז אתם יודעים לבד מה לעשות, נכון?

דוחים את כל הפגישות והסידורים (אמא, את יכולה לאסוף את שלושתם תודה?), נכנסים למרקט, נסחפים עם מבצעים מוגזמים על כל המועדפים ששמרתם בצד, מקבלים רעיונות לעוד טריליון דברים יפהפיים מאוסף ההמלצות החגיגי שדגנו לכם מהסיילטרנץ' הצהוב! הגולף הזה! המגפונים!, המיני-מליסה לקטנה! הקפוצ'ון מקטיפה לגדול! אנחנו צריכים עוד רוחב פס פה! מה הוויי-פיי של השכנים?!), ומסיימים את היום עם המון עודף בכיס וביתרה. על לא דבר.

שני, אתה לגמרי השישי החדש. אין לו כלום עליך.

סייל CYBER MONDAY בכל רחבי המרקט – 24 שעות של הנחות עד 70% על מאות אלפי מוצרים (רק עד סוף היום, שני, 27.11.17, 23:59)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה