12 במאי, 2014

תכתבו לכם

המותג הישראלי Pulp מייצר ציוד משרדי שיעלה לכם חיוך על השפתיים בכל פעם שתתיישבו ליד שולחן העבודה

טוב, אז יש לנו סטייה. אנחנו אובססיביים לגבי מוצרי נייר וציוד משרדי. אנחנו לגמרי מודעים לרמת הטירוף, וגם לעובדה המנחמת שאנחנו לא לבד. אחרת לכו תסבירו את המותג Pulp שמגשים לנו (כמעט) את כל הפנטזיות האפשריות (אז מתי אתם מתחילים לייצר גם וושי טייפ?!).

נחשפנו ל- Pulp די במקרה, כשנתקלנו במארזים הנאים שלהם, באחת מחנויות הספרים החביבות עלינו. המארזים הכילו חמישה מיני כרטיסי ברכה וחמש מעטפות (במחיר מציאה של 18 ש"ח האחד – קנינו שניים כאלה) בצבעים לא סטנדרטיים, עשויים מ- 100% פסולת ממוחזרת.

שמחים וטובי לבב חזרנו הביתה ומיהרנו לברר מה או מי עומד מאחורי הרכישה הטרייה והמלהיבה שלנו. הופתענו לגלות כי המותג המעוצב להפליא הוא ישראלי ונולד כתוצאה משיתוף פעולה בין שתי משפחות, משפחת קובו ומשפחת פדרבוש, שלהן עניין ותשוקה ארוכת שנים לתחום הנייר.
עוד למדנו על האידיאולוגיה הסביבתית המפותחת ועל הטכנולוגיה המתקדמת בהם נוקט המותג לטובת קיימות, ובכלל התלהבנו.

Pulp מעצבים שלל מוצרים לסביבת העבודה ועוזרים לשולחן המשרדי שלנו להיות מקום הרבה יותר מאורגן, פרקטי, וגם מעניין וכיפי, שנעים לבלות בו את היום. המוצרים יצירתיים ומעוררי השראה, ביניהם מגוון מעמדי עץ לפתקיות ועפרונות, כיסויים לאייפד המכילים מקום לפנקס וציוד כתיבה, שלל אירגוניות, פנקסים ויומנים, וגם – מארזים של עפרונות צבעוניים ועטים, וכולם מעוצבים בפשטות ונקיון שקשה לעמוד בפניהם.

בקיצור, מי אמר שאין בארץ חוץ לארץ?

תוכלו להתרשם מהמוצרים של Pulp בתערוכה שתתקיים בשבוע האיור של תל אביב בין התאריכים 22-24.5.14, מזא"ה 9, תל אביב, החל מהשעה 19:00
לפרטים נוספים ורכישה – עמוד הפייסבוק; אתר המותג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה