25 בינואר, 2012

תיק-תק פינת ריצ'רץ'

ארנקי מפות של תל אביב, ירושלים, חיפה וניו יורק עוזרים להפריד בין כל הפיצ'פקעס בתיק (ולהיזכר איפה חנינו)

למרבה הצער, אנחנו לומדים רק מהפשלות של עצמנו. לא מניסיונם של אחרים, גם לא מעצות טובות. רק מטעויות מרות ונמהרות שצברנו לאורך הדרך: ליפסטיק מעוך בתיק, עט שדלפה, שפופרת קרם שפקעה ועיפרון עיניים שאיבד את הפקק ונטל לעצמו חופש אמנותי. אחרי כל אלה, נשברנו וייסדנו שתי מדינות לשני עמים: ארנק לכלי איפור וארנק נפרד לכלי כתיבה, ומאז גרים שניהם בתוך התיק שלנו, וסופסוף יש שקט.

כששמענו על ארנקי המפות של "אפרתול", מותג של המעצבת התעשייתית אפרת וייס, הבנו שעלִינו כאן על הפרדה גיאוגרפית גאונית: הארנקים והקלמרים שמעצבת וייס מעוטרים במפות של רחובות עירוניים (תל אביב, חיפה וירושלים), כך שאפשר להרגיש איתם לגמרי בבית ולהחליט, למשל, שתכשירי האיפור יאוחסנו ב'תל אביב' בעוד שכלי הכתיבה ימתינו בסבלנות בתוך 'חיפה'. מקורותינו מוסרים שבימים אלה שוקדת המעצבת על ארנקי ניו יורק, והאמת היא שמאד מפתה אותנו לאחסן כמה חפצים אישיים בין השדרה החמישית לרחוב 34 מערב. אפשר להזמין מ"אפרתול" גם ארנקים עם מפות קונקרטיות של אזורים ספציפיים (פעם היא אפילו יצרה ארנק כזה עם מפת אזור בברזיל) אבל בעיקרון, כל אחד מהקלמרים האורבניים שלה הוא מופת של אופנת רחוב, במלוא מובן המילה. תחשבו על זה: עם ארנק שכונתי כזה, גם הליפסטיק, האייפון והאדוויל שלכם לא יצטרכו לשאול יותר אף אחד איך מגיעים לאן. שמעת, GPS? תאכל אבק. 

ארנקי מפות של Efratul – קטן: החל מ-35 ש"ח, גדול: החל מ-45 ש"ח
להשיג ב-Made in TLV (או במתחם התחנה, תל אביב-יפו); "לעלא" (בנמל תל אביב); ומרכז הבאוהאוס (דיזנגוף 99, תל אביב); את ארנקי חיפה אפשר להשיג גם בסטודיו "שנורקל" (מסדה 12, חיפה)
"אפרתול" בפייסבוק
(או ב-Etsy). לפרטים נוספים – 054-4634071 (אפרת)

[PSGallery=9x3vg64omb]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה