29 ביוני, 2008

תיק לאמא הניידת

תיק אמהות מעוצב, מספיק גדול כדי לאלכס מחשב נייד לצד בקבוקים וטיטולים. זו אמהות חדשה

כל אמא טרייה יודעת שלהישאר ימים שלמים בבית עם התינוק זה רעיון לא טוב וכדאי לצאת קצת כדי לא להשתגע. תיק לאמהות שהוא גם תיק ללפטופ, בעיצוב שירי הימן ל-"פבריקה", מאפשר לאמהות צעירות לשלב בילוי מחוץ לבית וזמן איכות עם המחשב הנייד שלהן. התיק עשוי מעור ומבדי ריפוד וכולל שני כיסים חיצוניים לבקבוקים וחלוקה פנימית מצוינת (כולל תא לעכבר ומתלה לכיסוי של המוצץ). כמו כן יש בו משטח החתלה שניתן להסב לריפוד למחשב נייד וניתן לשאת אותו גם על הגב וגם על הכתף.

הרעיון הוא לנצל את הזמן המבורך שהתינוק ישן או מעסיק את עצמו בניחותא למטרות עבודה על המחשב. אבל למה לסבך כשאפשר לבהיר את העניין באמצעות הדגמה: את יוצאת עם תינוקך לבית הקפה כדי להתאוורר קצת ולשטוף את העיניים. את דוחפת לתיק גם את הלפטופ (אם יש כמובן) ויוצאת לדרך. באורח פלא תינוקך נרדם. במקום לעלעל בעיתונים הלוך ושוב את מוציאה את המחשב הנייד – עונה למיילים, כותבת אייטמים (אם את במקרה עיתונאית) או דו"חות (אם את יועצת כלכלית), מתעדכנת באתרי החדשות וכן הלאה.

כי זה כיף ומספק להיות נוכחת בכל החזיתות. להחליף חיתול ביד אחת ולשגר מייל לרואה החשבון שלך ביד השנייה. זה לא פשוט בכלל אבל אם רוצים, אין זו אגדה.

תיק לאמהות ולמחשב נייד – 1200 ש"ח
להשיג ב-פבריקה, לבונטין 6, גן החשמל, תל אביב (ראשון עד חמישי 10:00-18:00, שישי 10:00-15:00); וגם ב-"לעלא", בית בנמל, האנגר 26, נמל תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה