09 באוגוסט, 2015

תחתל משהו, מיסטר

קו חדש של תיקי עגלה במראה נקי ומתחשב מתאים בול לכל הורה מכל סוג ומגדר. זהו, נגמרו התירוצים. מהיום כל הבית סוחב

מה אמור לעשות אבא, שרוצה באמת ומכל הלב לטייל עם הצאצא בעגלה – עם סוגיית תיק העגלה? עם כל הפתיחות והמודעות לא לכל הגברים מתאים הלוק הפרחוני/לבבי/שובבי.

אז הנה, תרשמו לכם בויז – מהיום יש פתרון והוא מתאים לכל מין, מגדר וסטטוס בחיים: תיקי MAX של היידי. תזכרו או לסמס לכם? ההברקה החדשה של מלכת תיקי העגלות וההחתלות, עדי סמואל, נראית למעשה כמו כל תיק הכי דיסנט ממוג'י, בצבעים קוליים, בעיצוב נקי וללא אף פפיון אחד. כך שבעצם, עד שלא תפתחו אותו (לרווחה!) – התיק לא יסגיר שמאחורי הריצ'רץ' הגדול יש תא צמוד לגב לבגדים להחלפה (או לפ-טופ לחרשני-משרד), שני תאים לבקבוקים, עוד כיס עם רוכסן קטן למוצצים, פלוס 2 כיסים חיצוניים בצדדים ותא גדול עם ריצ'רץ' לכל שימוש בחזית (יש לכם דובונים בכיס או שאתם סתם שמחים לראות אותנו?). ובכל צבע שתבחרו – מהשחור, דרך החאקי, הפסים, האפור או הכסוף שקנתה חברה שלנו (הכי מארק ג'ייקובס) נתלים בלי בעיה על העגלה, על הגב או על היד שנשארה לכם בטעות פנויה.

עדי שלמדה אמנות עם התמחות בגרפיקה בניו יורק ועבדה שנים בעיתונות, החליטה להקים לפני 8 שנים מותג תיקים מגניבים לעגלות ולהורים, אבל שכיף למשוך איתם בערך עד שהילד מתגייס. רק אחרי שפנו אליה זוגות חד מיניים וכמה אבות מסורים – עיצבה לאחרונה תיקים בלוק רגוע, ריבועי ונוח יותר לחיטוט, מבדי כותנה טבעיים, רחיצים ונוגדי מים (או משחות שנפתחו לעזאזל!), ואפילו התאימה לקו תיקי "מיני-מקס" בגרסה מוקטנת, למקרה שהילד ירצה גם. זהו אבא'לה, קדימה אל הגינה. לא לח שם בכלל.


תיק MAX של היידי – החל מ-150 ש"ח (לתיק מיני לילדים), ועד 350 ש"ח (לתיקי הורים, לעגלה או לסטודנטים)

להשיג בחנות אונליין של HEIDI, או בתיאום מראש בלבד בסטודיו, שד' וושינגטון 16, תל אביב, טל': 072.2508822, 054.4706146 (עדי). פרטים נוספים באתר או בפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה