29 בדצמבר, 2011

תולים שנה

פרויקט צילומי חבלי הכביסה של סיון אסקיו עוזר להיפרד מ-2011 ולפתוח שנה נקייה בניחוח פריחת האביב

עוד לפני שהתרגלנו לכתוב 2011 על הצ'קים, מתחילה ביום ראשון כבר שנה חדשה, ואנחנו עדיין מתלבטים עד כמה לעשות מזה עניין. מצד אחד – לא נעים, את הניו-יירז-איב שלנו כבר חגגנו מזמן עם גפילטע, קומפוט והכול. מצד שני – סיבות למסיבות תמיד חסר. ופייר? אם היו לנו מיליון נקודות נוסע מתמיד – היינו נוחתים ישר בטיימס סקוור, צופים בכדור המפורסם נוחת ושואגים כמו אחרון הקתולים "עשר, תשע, שמונה…". אבל כמובן, רוב הסיכויים הם שנגמור עם תוכנית ב': לדדות באזור 23:00 לכיוון חבל הכביסה, לתלות, לייבש, לקפל ולהציץ מבין הגופיות הרטובות למסיבה הפרטית של השכנים ממול (חבר'ה זה לא יפה, לא קיבלנו עדיין שום הזמנה בדואר).

בחיים הסוערים של סיון אסקיו, שתי האופציות שלנו למוצ"ש נשמעות דווקא הכי רלבנטיות: סיון היא צלמת ובלוגרית ישראלית המתגוררת בעשר השנים האחרונות בלב מנהטן, וגם כותבת על טיולים ולייפסטייל במגזינים לעיצוב ואופנה בארץ ובחו"ל. סיון שלמדה צילום בביה"ס ICP בניו יורק (וכיום מבקרת שם כעוזרת הוראה), משייטת ברחבי העולם ונוהגת בין השאר לצלם גרפיטי ואמנות רחוב (אורבן ארט), ילדים, אנשים מעניינים ולאחרונה – גם את חבלי הכביסה שלהם: בפרויקט מיוחד שקראה לו Intimacy Under the Wires, תוכלו למצוא עשרות חבלי כביסה שצולמו תחילה בשכונות תל אביב-יפו, ומאז התרחבו גם למדריד, ברצלונה, לונדון, וונציה, פירנצה ובואנוס איירס. בסדרת הצילומים, שזכתה אגב לחשיפה באתרי טיולים, אמנות ועיצוב נחשבים (כמו Phaidon ,Design Sponge ,Trend Hunter ועוד ועוד) תוכלו להשוות בין מתודות תלייה וייבוש שונות מסביב לעולם, לבהות בשורות של לבנים (וצבעונים), גופיות, סדינים, מפות יפהפיות או סתם אטבי כביסה ריקים – ולהרגיש בשניה משב בריזה גלובלי.

כך שבין אם אתם מחפשים עכשיו בטירוף קערת פונץ' למסיבה בשבת ובין אם סתם תכננתם לחתוך למיטה אחרי "יומן" – קחו רגע להציץ בפרויקט הכביסה היפה של סיון, ותראו איך פתאום 2012 כבר הופכת לריחנית יותר.

פרויקט חבלי הכביסה  – Intimacy Under the Wires
לרכישת צילומים ועבודות נוספות – עברו לחנות של סיון אסקיו

לפרטים נוספים – היכנסו לאתר של סיון, לדף הפייסבוק, לצילומי הילדים או לפרוייקט My Life in Polaroids.

שנה לבנה. מתוך Intimacy Under The Wires של סיון אסקיו



תור מי לקפל? מתוך Intimacy Under The Wires (צילום: סיון אסקיו)

 


ניחוח פריחת הלימון ברחובות. Intimacy Under The Wires (צילום: סיון אסקיו)



מעמלנים מסביב לעולם. Intimacy Under The Wires (צילום: סיון אסקיו)


 

 

[PSGallery=9h16lqxu40]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה