08 בפברואר, 2011

תולדות האמנות

משחקי הקופסא של Art & Play יכניסו בשניה את יצירות המופת שאתם מגדלים בבית - עמוק לעולם האמנות

על הקשר השברירי שבין ילדים למוזיאונים ייכתבו פעם דוקטורטים בפסיכולוגיה. עוד לא נולד ההורה שפיצח את הנוסחא המושלמת – שתענה על השאלה: מה כדאי לעשות, לקחת את הילדים למוזיאון? לחכות שיגדלו? ללכת רק למוזיאונים ידידותיים לטף? ומה איתנו, אנחנו בעונש? חברת ART & PLAY מצליחה לתת תשובה יצירתית במיוחד לסוגייה, ומפתחת משחקי אמנות לילדים ולכל המשפחה, המשלבים יצירות אמנות ידועות עם משחקי זיכרון, פאזלים, קלפים ועוד.

המשחק "פוזה" (בתמונה למעלה) למשל, הוא משחק זיכרון והרכבה תחרותי בו כל משתתף מנסה להשלים דמויות הלקוחות מתוך יצירות אמנות מפורסמות, ואילו המשחק "זנבות" משלב בתוכו שלושה משחקי קלפים שונים, המבוססים על תחרויות ריצה ומהירות של ארבעים בעלי חיים הלקוחים שוב מיצירות אמנות שונות ומגוונות. שני המשחקים מלווים גם ב-"בלוק האמנות שלי" – ספרון המציע לילדים מידע על האמנים, התקופות, טכניקות היצירה ועוד.

המסקנה? בימים חורפיים אלה, לא מוכרחים לצאת מהבית כדי להפגיש את הזאטוטים עם תרבות במיטבה: המשחקים המוקפדים, המושקעים והמרשימים של ART & PLAY מותאמים לילדים מגיל חמש ונמכרים בשתי גרסאות – עברית ואנגלית. עצה שלנו? קנו משחק אחד לעצמכם ואחד לבני הדודים בחו"ל. שחקו עם הילדים, ותופתעו לגלות כמה אפשר ללמוד בזמן שנהנים (וגם להיפך). והכי חשוב: שתנצרו בלבכם את רגעי החסד הנדירים האלה, שבהם אתם והילדים שקועים במשחק על השטיח, עם הקלפים והתמונות ובלי הפייסבוק, הטוויטר ושאר דאווין. כי בחיים, ממש כמו באמנות, יש רגעים ששווה למסגר.

משחקי "פוזה" ו"זנבות" של "ארט אנד פליי" – 100 ש"ח למשחק
להשיג בחנויות מוזיאון ארץ ישראל, מוזיאון ת"א לאמנות,  בית התפוצות, "דיאדה", "קידסוויל", "תולעת ספרים", "טפליא", "אליס" ו"סיפור פשוט" (בנוה צדק), וכן ב"תמיר ספרים" ובחנות מוזיאון ישראל בירושלים

 

[PSGallery=4nsixkt81k]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה