15 באוקטובר, 2012

שר הטבעות

תמיר שקולניק הוא צורף שעובד בשיטות מלאכת יד עתיקות, ומעצב תכשיטים נדירים, שהנכדים שלכם עוד יריבו עליהם

כל פעם שאנחנו עוברים ליד שלט "סנדלר" עולות לנו בראש כל שאר מלאכות היד העדינות שאלוהים יודע מה נעשה אם ייעלמו פתאום, ונשאר כולנו קבורים תחת ערמת עורכי דין ואנשי הייטק. מזל גדול שתמיר שקולניק, למשל, החליט ללכת בעקבות אביו, למד צורפות בויצ"ו חיפה, וכבר מ-1996, מציע שירותי תיקון ויצירת תכשיטים בשיטות עתיקות שכבר כמעט אין להשיג היום.

אל בית המלאכה הזעיר של תמיר במרכז תל אביב מגיעים מפה לאוזן לקוחות יודעי דבר, וביניהם גם אמנים, שחקנים, שמות מפורסמים, ולמעשה חצי מתעשיית המוזיקה הישראלית (מאור כהן, יהלי סובול, שלומי סרנגה, פיטר רוט, יונתן ואביב גפן, והרשימה עוד ארוכה), שחייבים את הבלינג שלהם מדויק כמו שרק תמיר יכול. יחד איתו תוכלו אם כן לצייר רעיון שיש לכם בראש או להביא תמונה של תכשיט שאהבתם, לתת לו ליצור מאפס פיס ייחודי לכם (ללא יציקות מוכנות מראש); אבל גם ובעיקר לתקן תכשיט ישן שכבר כמעט ויתרתם עליו, למרק ולחדש את השרשרת ההיא שעוברת בירושה, לשחזר ולעשות רסטורציה לטבעת שמצאתם ללא אבן בשוק בברלין, להציל משקפי ראיה נדירים, ובעצם כל עבודה שדורשת ידיים טובות של איש מקצוע אמיתי. תמיר מסביר שכיוון שלתכשיטים יש חיי מדף ארוכים מאוד, אין לו ממש קולקציות עונתיות, כך שתוכלו למצוא אצלו בויטרינה מגוון גדול של סגנונות, החל מעגילים קלאסיים במראה "תראו מה גנבתי מסבתא", דרך שרשרת חוליות מודרנית או גורמטים וצמידים קאטינג אדג', ועד טבעות חותם של רוקרים מחוספסים. כולם אגב עשויים מזהב או כסף אמיתי, שלא יימאס או יישחק לכם גם עוד שנים קדימה. ילדים, תכירו: הירושה שלכם. 

לסיכום, אם אתם ראפר לפני הופעה, אם לחבר טוב שלכם יש יומולדת ומפרק יד פנוי, או אם סתם קרתה לכם איזו תאונת שרשרת – גשו מיד לתמיר. אנחנו עונדים על זה.

תמיר שקולניק, צורף ומעצב תכשיטים לגברים ולנשים – החל מ-700 ש"ח לטבעת (המחיר נקבע בהתאם לעבודה ולחומרים)
לפרטים נוספים – תמיר שקולניק, מומלץ לתאם הגעה מראש – קינג ג'ורג' 20, תל אביב, טל': 052-8338040. שעות פתיחה: ראשון – חמישי 09:00-13:00 ואז 16:00-19:00, שישי – 10:00-15:00

 

בטבעת זו. הויטרינה של תמיר

 

 

מלאכת מחשבת. הסטודיו של תמיר

 

 

 

חותם לכם. תמיר שקולניק

 

 

אני החוליה החזקה, שלום. תמיר שקולניק

 

 

[PSGallery=cfc1h5b5ej]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה