20 במרץ, 2011

נעליים מהשמיים

אחרי שמאסנו בבאבלס, בפריסל ובשולה מוקשים - אנחנו גאים להשיק את משחק המחשב החדש והלוהט מבית מרמלדה:"Dangerous Shoes". השתתפו בטורניר שמתנהל בעמוד הפייסבוק שלנו וזכו בנעליים שוות

גם אנחנו מכורים למשחקים. במחשב. באייפד. באייפוד. בנוקיה אלטעזכן שלנו. סודוקו. איקס מיקס דריקס. באבלס. לבנים שנופלות מהשמים. כדורים שצריך לתפוס. תפוחים שצריך לאכול. נחשים שמתארכים. מכוניות מתנגשות. ומעל הכל כמובן, האבא והאמא של כל בזבוזי הזמן שבעולם – הפריסל.

אבל עכשיו אנחנו גאים לספר לכם על משחק המחשב המרמלדי הראשון. מרמלדה מתרגשת להציג את – "Dangerous Shoes" – המשחק הממכר שיספק לכם את ההפוגה המשרדית המתבקשת ויעלה חיוך על השפתיים בחברת הדבר האהוב עלינו בעולם: נעליים.

לרגל שבוע ההשקה החגיגי של המשחק – בו אתם נדרשים לשים את ידכם על כמה שיותר נעליים צבעוניות שנופלות לגברת על הראש, ובמקביל להתחמק מהטלפון של זיווה מהבנק – החלטנו שיהיה זה אך יאה לחלק לשחקנים המצטיינים שישיגו את מירב הנקודות וייכנסו לראש היכל התהילה שלנו – זוג נעליים שאינו וירטואלי כלל וכלל.

אי לכך ובהתאם לזאת, במשך כל השבוע הקרוב (20-24.03.11) ננהל בעמוד הפייסבוק של מרמלדה, יחד עם מותג הנעליים האהוב "שומייקר" (שכבר סיפרנו לכם עליו כאן) טורניר שווה במיוחד: כל מי שרוצה יכול להיכנס למשחק מכאן (וגם דרך הכפתור "משהו ממכר" שבראש עמוד הבית שלנו), לשחק כמה שירצה, להקליד את שמו המלא בתום הסיבוב (לך תוכיח שאתה "דרדסית17"), ובכל יום בשעה 15:00 אחר הצהריים נבדוק מיהו השחקן שצבר את מירב הנקודות – ונשמח להעניק לו פרס מהמם של 250 ש"ח לקניית נעליים בשומייקר (!). ביום חמישי (24.03.11) ננהל את ה'קרב' הגדול ומי שיגיע לצמרת הטבלה יזכה ב-800 ש"ח טבין ותקילין לקנייה בשומייקר, רוצה לומר – לחגיגת נעליים אופורית. תתאמנו, תשחקו, תיכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו כדי לבדוק את כל הפרטים ומי עקף אתכם בסיבוב, ובעיקר ויותר מהכל – תיהנו. להתראות בקרב הגדול ביום חמישי ובהצלחה לכולם!

 

משחק המחשב הראשון של מרמלדה – Dangerous Shoes (ניתן להגיע למשחק בכל רגע גם דרך הכפתור "משהו ממכר" בראש עמוד הבית באתר מרמלדה)
לפרטים נוספים על הטורניר – היכנסו לדף הפייסבוק של מרמלדה. שימו לב – על מנת שנוכל להעניק פרסים לזוכים – יש להירשם בשם מלא למשחק ולא כינוי. לצפייה בקולקציות הנעליים של "שומייקר"- היכנסו לכאן או הגיעו לחנות הדגל – קינג ג'ורג' 20, תל אביב, שעות פתיחה: ראשון-חמישי 10:00-20:00, שישי 10:00-15:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה