22 במאי, 2016

שנעבור למשהו קצר?

מעבורת הוא אתר מיוחד שמוקדש כולו לסיפורים קצרים ומעולים מהארץ ומכל העולם. ויש גם אפשרות להאזין להם. אופסי, נגמרו לכם התירוצים

אנחנו יודעים שיש לכם בקושי סבלנות לקרוא פוסטים ארוכים בפייסבוק, שלא לדבר על מיילים טרחניים מהבוס, כתבות עומק בעיתוני סוף השבוע, או – אמאל'ה – ספר. אבל רגע, מה לגבי סיפור קצר? הפורמט הכי סקסי בז'אנר, שמבטיח לכם עולם ומלואו בתוך פחות או יותר 20 דק' קריאה? שווה יותר מכל הפיד על הוול שלכם הבוקר, זה בטוח. 

אתר חדש ומקסים שעלה לאוויר לא מזמן בשם "מעבורת", מוקדש כולו לסיפורים הקצרים הטובים ביותר, שחיברו מיטב הסופרים והסופרות מהארץ ומהעולם (כמו שמעון אדף, דורית רביניאן, תמר גלבץ, סמי ברדוגו, אורי אורלב, וגם מיכאיל בולגקוב, אגתה כריסטי, רודיארד קיפלינג, מירנדה ג'ולי ואחרים). כל סיפור שנבחר להופיע באסופה המרשימה, הומלץ ספיציפית בידי לקטורים, אנשי רוח וספר מקצועיים ומומחים בתחום.

באתר היפהפה והמושקע מכל בחינה (שעורך וייסד יפתח אלוני), תמצאו אם כן כבר עשרות רבות של סיפורים קצרים לקריאה (בעברית, אנגלית או בספרדית!), וגם להאזנה נעימה תוך כדי מה שאתם עושים (כי קשב וריכוז זה לא תירוץ), כולל סינון נוח לבחירתכם לפי סופרים, סיפורים, מדינות המוצא, הממליצים (אם למדתם לסמוך על טעם ספציפי) או הכי שוס – לפי זמן הקריאה. כל זה אגב זמין לגמרי באתר החינני או באפליקציות, בחיני חינם וללא מטרת רווח, אלא רק למטרת הרחבת את מעגל הקוראים ולגישור בינם לבין מאגר הסיפורים הקצרים שרק הולך ומתגבר בעולם כולו. בקיצור – להיות לכם למעבורת בים המילים הסוער.

בואו פנימה, תתחילו למשל מהסיפור "הפעם האחרונה" של תמר גלבץ, ותראו שנשאר לכם זמן לעוד אחד. ועוד. 


מעבורת – פרויקט הסיפור הקצר (מייסד ועורך: יפתח אלוני, ) – זמין ללא תשלום (וללא מטרת רווח) באתר, וגם להורדה לנייד בגוגלפליי ובאפסטור. עדכונים גם בעמוד הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה