04 ביוני, 2008

שנסו מותניים

החגורות של קרן אטון מדגישות את הקו הדק שבין סקסיות לנוחות שיא. כולם חגורים

כל בחורה יודעת שהפער בין מה שהיא חושבת על לבוש סקסי לבין מה שגברים חושבים על לבוש סקסי הוא בערך כמו הפער בין צ'יפס לפטריות כמהין. כי מכנסיים בגזרה נמוכה, עליהן חצאית מבד מגניב, טי שירט עם רקמה בעבודת יד וז'קט אפור עם כיווצים א-סימטריים מאחורה – זה לא בדיוק החלום הרטוב של הגבר המצוי. והאמת היא, שלא חייבים. רק למקרה שמתחשק לכן ליישר קו עם בני המין השני, מצאנו את הפריט המקשר:

חגורה דקה בקו המותן, זה כבר מתחיל להיות כיוון נכון, או אם תרצו – בסיס איתן למשא ומתן. כי חגורה מקסימה במיוחד שחיכתה לנו בדרך מפה לשם לימדה אותנו כמה כיף לפעמים להתקרב ולהדגיש את האזור שבין הצלעות לירכיים, איפה שהגוף מתקער ומתרכך. קרן אטון מעצבת חגורות מחומר דמוי עור איכותי, בצבעים מקסימים ועם אבזמים מלאי נוכחות בציפוי זהב או כסף. עזבו שזה שיא האופנה, זה בעיקר הדגשה מחמיאה וסקסית שתחזיר לכן את חדוות הנשיות. לחגורות סוגר משולב בשרשרת שמאפשר לחגור גם נמוך יותר, למקרה שלא הצלחנו לשכנע אתכן ואין לכן כח לשנות הרגלים.

אז את הפער בין נשים לגברים לא נצליח לצמצם וגם לא צריך. אבל חגורה אחת קטנה בהחלט מנחמת את שני המחנות. גבוה או נמוך, איפה שתבחרו – העיקר שתרגישו בנח.


חגורה דקה בצבעים – 130 ש"ח

להשיג ברשת סנסי; טנטי בקי (בר כוכבא 63, ת"א); גוסטה (ז'בוטינסקי 19, פינת דיזנגוף, ת"א); שני אקסלוסיב (סוקולוב 40, רמת השרון); וביריד המעצבים בדיזנגוף סנטר, שישי 10:30-16:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה