12 בנובמבר, 2009

שמעו סיפור לא נורמלי

אגדה אורבנית מעולם לא היתה ממכרת כל-כך: הסדרה "החשפן התנין ואשת השר" מגוללת את סיפורן של אגדות אורבניות ובודקת את עוצמתן מול אמיתותן. הפעם, נשבעים לכם שזה נכון

יש לנו חברה, שיש לה חבר ולחבר הזה יש אחות שלחברה הכי טובה שלה קרה משהו הכי מזעזע – רגע לפני שהיא עמדה להתחתן, ממש כמה דקות לפני החופה, לקח אבא שלה את המיקרופון ואמר לכל האורחים שהוא מתנצל אבל הוא חייב לגלות לכולם את הסוד הכי אפל שלו – הבת שלו, זו שעומדת להינשא בעוד רגע, היא בכלל לא בתו כי אם המאהבת שלו והוא לא מעוניין לחיות עוד עם השקר הזה ויותר מזה – הוא רוצה לשאת אותה לאישה עוד הערב. וכך באמת היה. מטורף, לא?!

אז זהו, שלא.

אגדה אורבנית, החומר העסיסי הזה שאנחנו ממש מכורים לו ורוב הזמן גם ממש מאמינים באמיתותו – הוא הנושא של אחת הסדרות הטובות והמעניינות שעלו כאן לאחרונה בטלוויזיה (ערוץ 8) – "החשפן התנין ואשת השר" שנוצרה על ידי אלון מרום ואירית דולב. הסדרה מגוללת את סיפורן של האגדות האורבניות הבולטות בעשורים האחרונים ועוקבת אחר הדרך בה הן נדדו על פני הגלובוס עד שהתאזרחו בישראל. בנוסף היא בודקת את עוצמת השפעתן של האגדות האורבניות על עיצוב תפיסת המציאות של כל אחד מאיתנו החל מאלה הטוענים כי הם גיבורי הסיפורים דרך אלה שמשוכנעים שפגשו את אותם גיבורים, ועד אלה שבחרו לפרסם את האגדות בעיתון כחדשות מסעירות.

בקיצור, תפסיקו להתלונן שאין מה לראות בטלוויזיה – הנה יש. ועוד דבר, האבא הזה, עם הבת שלו, שהיא בכלל המאהבת שלו – זה באמת קרה. תשאלו את אוחזת ענף עץ השקד.

הסדרה "החשפן התנין ואשת השר" – חינם ב-HOT V.O.D
ואם אתם מעוניינים לצלול עוד יותר לעולמן המופלא של האגדות האורבניות ניתן להזמין בימים אלו הרצאה מפי יוצרי הסדרה בליווי הקרנה. להזמנת הרצאה ניתן לפנות במייל irit_alon@bezeqint.net
לצפייה בטריילרים – www.youtube.com/watch?v=N2bAbW2hO-k&feature=related

www.youtube.com/watch?v=m4eefI7a9-M

www.youtube.com/watch?v=pHEbpBRfihM&feature=related

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה