20 באוגוסט, 2014

שם ועכשיו: קיץ 2014 בלונדון

חברים שחזרו מהבירה הבריטית הביאו איתם 4 טיפים סודיים חדשים שכוחם יפה לכל מי שנוסע ממש עכשיו. אשליות בקשר ללונדון

זוהי קריאה אחרונה לנוסעים ללונדון היום, מחר, מחרתיים גג. חברים טובים שחזרו השבוע מהבירה הממלכתית מספרים שהעיר רוחשת מפעילויות ופינות חמד קיציות שאסור לפספס (כבר יצא לכם לשבת על קוקטייל Pimm's ותפוזים ולהשקיף ממדשאות הגדה הדרומית על התמזה? חלום).

אם אתם במקרה קופצים לוויקאנד – קחו אתכם בטרולי 4 טיפים סודיים חדשים: תערוכת חובה שנסגרת אוטוטו (עד 25.8.14), מלון אלטרה-קולי, מאפייה נהדרת ומסתור הג'ינסים הכי שווה לגברים. צאו לדרך ואל תשכחו להביא לנו בחזור משהו ממוג'י:

#1 אמנות

הפאביליון הנכון. ביתן הסרפנטיין שעיצב Smiljan Radić

מה – תערוכת "מרינה אברמוביץ': 512 שעות" בגלריית סרפנטיין
המהות – הזדמנות חד פעמית לקבל חיבוק ממרינה
דבר המבקרים: "הגלריה הקטנה שבגני קנזיגטון מזמינה בכל קיץ אמן או אדריכל בעל שם עולמי להשתלט ולעצב עבורה ביתן חיצוני, שיקדם את פני המבקרים ויציע הפוגה מרעננת מהמוזיאונים הסגורים והדחוסים. מה שהופך את הביקור הקבוע שם למאסט. הפעם ניתנה הזכות לאמן הצ'יליאני סמיליאן רדיק, שהפתיע עם ביתן שנראה כמו חללית שנחתה על הדשא. אבל הכיף האמיתי מחכה לכם דווקא בתוך הגלריה: ביוני האחרון נפתחה התערוכה של אמנית הפרפורמנס המרגשת והחשובה מרינה אברמוביץ' (ואם לא ראיתם את הדוקו "האמנית נוכחת" על עבודתה במומה, תרשמו לעצמכם מינוס). במסגרתה היא מקבלת את פני הקהל בחלל סגור במשך "512 שעות" (שם התערוכה). את התיקים, המצלמות והניידים תידרשו להפקיד בחוץ ולהיכנס לחדר בו מחכה לכם אובייקט סודי סביבו אמור להתרחש הקסם (במקרה שלנו – אלונקות בצבעי זית, כמה רלבנטי). שכבנו בשקט, הרגשנו לרגע חלק מהמיצג ולפני שהספקנו לאסוף את עצמנו ניגשה אלינו פתאום מרינה עצמה, חיבקה ושתקה. כמה דקות אחר-כך, מרוגשים עד עמקי נשמתנו וחסרי מילים, יצאנו החוצה ולא קלטנו איזה מזל נפל בחלקנו עד שנחתנו. תרתי משמע. רוצו לפני שמרינה עוזבת, ואל תשכחו לשתף אחר-כך בחוויה האישית שלכם בבלוג האורחים".

באנו, התחבקנו, מתנו. מרינה והבלוג שהוקם לתערוכת "512 שעות"

Marina Abramović: 512 Hours (עד שני הבא, 25.8.14, כניסת קהל אחרונה ב-17:30)
Serpentine Gallery, Open daily 10am-6pm, Kensington Gardens, London

 

 

#2 לינה

ברקפסט אין בד. מלון THE NADLER

מה – מלון The Nadler
המהות –
מלון באווירה צעירה וגישה מקורית
דבר המבקרים –
"במקום לבחור במלון מעונב ואובר-יקר, הימרנו על The Nadler: מלון צעיר ומעוצב בסגנון עכשווי, עם צוות חמוד ומסביר פנים וקונספט חדשני. אין כאן ארוחות בוקר, אלא פינת קפה עם מטבחון מתוקתק שיסדר אתכם לפני השופינג או אפשרות להזמין לחדר אינגליש ברקפסט לבחירתכם מבית הקפה הקרוב, ולקבל עד למיטה קרואסון טרי, פירות ומיצים. תמיד רצינו. אהבנו את הגישה ובעיקר את החדרים המרווחים והמודרניים. סליחה אם השארנו פירורים על הכרית…".

 

 

www.thenadler.com
10Carlisle Street, off Dean Street, opposite Soho Square, London

 

 

#3 אוכל

בוקר טוב סוהו. מאפיית פרינצ'י


מה
–  מאפיית Princi
המהות – לשבת על מקושקשת ולראות את הסוהו מתעורר
דבר המבקרים – "רשת המאפיות המגניבה פרינצ'י ממילאנו היגרה לאחרונה ללונדון ופתחה סניף בסוהו שמציע את כל היופי של בית קפה, עם כל היתרונות של פיצריה. את האיפוק הבריטי מחליפה כאן ישיבה חברמנית איטלקית בשולחנות משותפים גדולים, והזדמנות להאזין לשיחות של אחרים במבטא הכי מנומס שיש. יש מאפים מתוקים, פוקצ'ות מעולות, ארוחות בוקר, מלצרים חתיכים וכל צורת ביצים שתבקשו. אחרי שתזמינו בויטרינה – הכל יוגש לשולחן בחיוך ויאפשר להמשיך להשקיף מהחלון מתי החנות המועדפת עליכם נפתחת סופסוף".

Princi
135Wardour Street, Soho, London

 

 

#4 קניות

סוגרים סיפור בסלפרדג'יס. הג'ינסים המעולים של EVISU

מה – קומת הגברים בסלפרדג'יס
המהות – למדוד הכל במקום אחד ולצאת עם הג'ינס הכי טוב שיהיה לך
דבר המבקרים – "לא הרבה חושבים להיכנס לבתי הכלבו המסורתיים הפזורים בעיר. אבל אם תחשבו רגע בראש גברי, תבינו שהכי מומלץ לרכז את כל המדידות במקום אחד ודי. בשביל זה שווה לעלות לקומת הגברים בסלפרדג'יס ולהתרכז במחלקת הג'ינסים המדויקת שלהם: יש כאן את J BRAND, ארמאני, True Religion, נודי ג'ינס, אקנה, ג'י סטאר, פול סמית' וכל מה שנחשב contemporary. יצאנו עם זוג אחד נהדר מבית Evisu היפני והרגשנו שלגמרי סימנו וי על השופינג המתיש ברחובות. ניפגש במשביר לצרכן".

Selfridges & Co
400Oxford Street, London

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה