28 במאי, 2015

שם ועכשיו: ברלין 2015

פרויקט הטיפים הסודיים חוזר: שליחינו לעניינים מגניבים חזרו מברלין עם 6 המלצות טעימות, אופנתיות ונוטפות וינטג' סטייל. קחו אתכם במזוודה ותגידו אאופווידרזן

#1 בורגר מייסטר
המהות – המבורגרים מעולים במיקום הכי מפתיע
דבר המבקרים – "אחרי עצירת חובה ליד שאריות החומה המפורסמת, נכנסנו לתוך שכונת קרויצברג ההיפסטרית והתוססת, רק בגלל שמועות על המבורגרים מעולים שמחכים מתחת לגשר על איזה אי תנועה. ואכן, בביתן ששימש לפני שנים כשירותים ציבוריים (שלט המתכת המאויר MANNER, "גברים", עוד קיים) הוקמה מזללה מגניבה, טעימה ובאווירה אחרת, אבל לגמרי. על ארגזי פלסטיק או ברזלים גבוהים עטופים במושבים, תוזמנו לחכות וללגום בירה בזמן שהקציצה שלכם על האש, בכל נוסח שתרצו – ברביקיו, טופו, עם גבינה, בלי בייקון, וכו'. כשמספר ההזמנה שלכם יופיע במסך – תחכה לכם קופסה קשיחה ונוחה לאכילה בחוץ, ובה לחמניה רכה וקריספית מבפנים, עם אחד ההמבורגרים היותר טעימים, עסיסיים ומדויקים שיצא לנו לפגוש. ועוד לא אמרנו מילה על הצ'יפס המעולה. הכי מייסטר שף".

Burger Meister
Oberbaumstraße 8
Kreuzberg, Berlin, Germany

#2 לופטגארדן

לופט גשאפטע. לופטגארדן בירה וברביקיו

לופט גשאפטע. לופטגארדן בירה וברביקיו

המהות – ביר גארדן מרגיע
דבר המבקרים – "באזור רחב ידיים ששימש בעבר כמנחת ושדה התעופה "טמפלהוף", תמצאו היום פארק ציבורי ענק ומזמין ביותר. חוץ משבילי אופניים, ריצה, סקייטרים, ואינסוף פינות חמד (באחת מהם אפילו תפסנו זוג מתחתן בראש טוב), תמצאו גם את "לופט-גארטן", 'גינת בירה' מגודרת ומקסימה, עם המון ספסלי עץ ארוכים, שמשיות, בר משקאות גדול וכמה משאיות אוכל עם תפריט ברביקיו מושלם – פרעצלים, בורגרים, נקניקיות, סטייקים, סלט תפוחי אדמה וארטיקים. אפשר לקנות בירה, יין, אלכוהול או שתיה קלה, לשבת שעות על הספסלים או לשכב על הדשא, ולנסות לדמיין את הפוטנציאל שבשדה דב".

Luftgarten
Tempelhofer Park Eingang Columbiadamm
10965 Berlin, Germany

#3 מיסייה וונג

כי כמה וורסט כבר אפשר לאכול. מיסייה וונג

כי כמה וורסט כבר אפשר לאכול. מיסייה וונג

המהות – מסעדה ויאטנמית ליודעי דבר
דבר המבקרים – "ברחוב אלטה-שונהאוסר, השופע חנויות קטנות לחובבי עיצוב ואופנה יוקרתית, נמצא גם וונג, מיסייה וונג. מאחורי וילונות כבדים המגוננים על הסועדים מהמולת הרחוב, תוזמנו לשבת על הבר או באחד השולחנות הקטנים שבלב המסעדה הסואנת והטרנדית והכתומה הזו. התפריט מצומצם (תשכחו מהספרים שנותנים לכם באסייתיות הזולות), אך מאוד מדויק וכולל רק כמה עיקריות, מרקים, קוקטיילים וקינוח או שניים. אבל כל צלחת שהוגשה לפנינו היתה סימפוניה של טעמים ויאטנמים בפרשנות אנינה ועכשווית. שני דפים בתפריט אגב מוקדשים דווקא למוצרי המרצ'נדייז וחולצות הצוות המוצעים למכירה".

Monsieur Vuong
Alte Schönhauser Str. 46
10119 Berlin, Germany

#4 Kaffeemitte

לא זזים מהמיטה. קפה-מיטה

לא זזים מהמיטה. קפה-מיטה

המהות – בית קפה מושלם לעצירת שופינג
דבר המבקרים – "במיקום מנצח, בסוף רחוב הקניות הכי מסעיר (מ-COS ועד אורבן אאוטפיטרס), נמצא "קפה-מיטה" שמציע תפריט משובח, בריא ומפתיע. אפשר לשבת בפנים ולהרים רגע רגליים על כל שקיות השופינג שלכם, ואפשר לשבת בחוץ ולהשקיף על העוברים, השבים והמגניבים. לקחנו מרק אספרגוס מעולה, שוקו חם, בראוניז שוקולד דחוס ועשיר עם אגוזי לוז, אבל רצינו את כל מה שקורה שם בוויטרינה המגוונת. עצירה חיוניות, והכרחית אפילו".

Kaffeemitte
Weinmeisterstr. 9a
10178 Berlin


#5 WEEKDAY

יש לי יום יום בגד. מתוך האתר של WEEKDAY

יש לי יום יום בגד. מתוך האתר של WEEKDAY

המהות – בוטיק למי שעייף מהתורים ב-H&m
דבר המבקרים – "עם רק 2 סניפים בברלין (ועוד 19 באירופה), מצליחה הרשת הקטנה והשבדית (שממנה יצא מותג-הבת "צ'יפ מאנדיי"), לתת מענה מעולה לכל מי שמחפש אופנה טרנדית אבל בכמויות קטנות ולא מאיימות, ובמחירים שפויים לגמרי. אחרי שתאגיד H&M קנה את השם, הפך ההיצע לגברים ולנשים למעט רחב יותר, אבל עדיין באווירת בוטיק עם פריטים נבחרים, מדויקים ופלטת צבעים וטקסטורות יפהפיות. בקיצור – אם אין לכם כל לתורי המדידה במגה-חנויות בקניון-ברלין, לכו על זה".

כל הכתובות והפרטים באתר WEEKDAY


#6 שוק פשפשים "טרודל"

להתראות לנין, שלום מפיות וינטג'. מתוך שוק TRODEL

להתראות לנין, שלום מפיות וינטג'. מתוך שוק TRODEL

המהות – שוק לחפצי וינטג' הכי מדויק וממצה
דבר המבקרים – "בהחלטה ספונטנית של רגע, ירדנו תחנה אחת מוקדם יותר בקו הרכבת שלנו, מס' 7 S BAHN, כדי לראות מקרוב את שוק הפשפשים שהציץ לנו פתאום בחלון. רק אחרי שעה של סיבובים וליטופי דוכנים הבנו שמדובר באחד השווקים היותר שווים וידועים של ברלין. השמועות מספרות שמעצבי התפאורה לסרט "להתראות לנין" מצאו כאן את כל מה שחיפשו, וגם אתם רוצים בדירה שלכם: בגדי ד שנייה, כלי חרסינה, בובות, בקבוקי תרופות, קופסאות מתכת, ידיות, דמויות לגו נדירות, תקליטים, ספרים, מפות, רהיטים, וכל מה שהצליח לשרוד מתקופת גרמניה המזרחית וכבר אי אפשר להשיג. בין חיטוט להתמקחות, אפשר לעצור לבירה ונקניקיה הנמכרים באמצע השוק ממשאית מתכת רטרו יפהפייה, שרק מוסיפה לאווירת קפסולת הזמן האבודה והנדירה שיש פה".

Der Berliner Trödelmarkt
Straße des 17. Juni
10623 Berlin direkt am S-Bhf Tiergarten
105 Berlin
ימי שבת וראשון, 10:00-17:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה