19 בספטמבר, 2010

שליחות קטנית 2

המראה החדש של מותג התיקים הממוחזרים משוויץ Freitag גרם לנו להצטער שאנחנו לא עובדים בשליחויות

יש כמה עבודות שתמיד חלמנו לעסוק בהן באופן זמני: מוכר בחנות תקליטים, שוליית קוסם, ושוזרת צמות בטיילת. אבל במשך תקופה ארוכה רצינו בעיקר להיות שליחים, ולא חשוב של מה: עיתונים, לחמניות, צווי משפט. העיקר להסתובב מהבוקר עד הערב על אופניים, להציץ לבתים של אנשים חדשים ולהצדיק את תיק השליחים הצבעוני שקיבלנו במתנה לפני שנים ממותג Freitag, שעל אף שנוצר בשוויץ – קשה להישאר נייטרלים לידו.

 

השבוע נתבשרנו כי החברה הוותיקה, בעלת אג'נדת המיחזור וקהל הלקוחות הכי יצירתי שפגשנו, החליטה לפתוח דף חדש להשיק קולקציית תיקי שליחים במראה אלגנטי יוניסקסי, כשהפעם ההשראה נעה בין מראה שליחי הצבא של המאה ה-19 ועד תיקי השליחים העכשוויים – כפי שהגדירו אותם אנשי המותג: הכתבים, העיתונאים, החוקרים ומבקרי התקשורת של ימינו.

 

אז אם עד עכשיו, כל תיקי החברה העשויים מברזנטים שהופקו מצמיגים פנימיים ממוחזרים, עוצבו בצבעוניות חזקה ועזה הכוללת כיתובי טיפוגרפיה, הרי שהקו החדש מציג תיקים בגוונים נקיים, בעלי אופי בוגר יותר וגווני אפור כמעט אחידים. בתיק השליחים היפהפה והגדול שתפס אותנו (בתמונה) תמצאו חלוקה פונקציונלית נוחה לכיסים בעלי בטנה נעימה, תא למחשב נישא או לקלסר, דש יפהפה ואבזמים גדולים.

 

במבט קרוב יותר, תגלו כי כל תיק בסדרה מעט שונה מחברו בניואנסים קטנים ומעביר את תחושת המיחזור, בהתאם לטקסטורות, לכתמים, לגוון ואפילו למספר הק"מ שעבר כל צמיג ממנו נוצר התיק. לאחר שעוברים הברזנטים שטיפה מחמירה, עיבוד ותפירה איכותית שנועדה להחזיק שנים ארוכות – כמו שרק השוויצרים יכולים –  מקבל כל תיק גם מספר קטלוגי ייחודי משלו באתר החברה, כך שתוכלו לבחור בדיוק את ה-"פרייטאג" הספציפי שלכם.

 

אגב, לכבוד קו התיקים החדש והאלגנטי, הנקרא "Freitag Reference" ובהמשך להשראה מעולם העיתונות – הוקם בתחילת החודש גם אתר מיוחד לקולקציה, שמזמין אתכם ליצור יחד עם אנשי החברה עיתון ממוחזר בתהליך מקורי למדי: בכל יום במהלך חודש ספטמבר מתכנסים נציגי "פרייטאג" עם אמנים, מעצבים, יוצרים, פילוסופים ואנשים בעלי מודעות סביבתית גבוהה – בסטודיו בציריך, עוברים יחד על עיתוני היום השונים, גוזרים כתבות שמעניינות אותם, אוספים מסרים קצרים שהתקבלו על ידי גולשים באתר החברה ומפיקים מהכל יחד עיתון ממוחזר שנקרא "The Daily Reference", המודפס בכל יום בסטודיו במכונת דפוס ישנה מ-1840 ומופץ בשעה 17:00 על ידי שליחי החברה ברחבי העיר, בעזרת תיקי "פרייטאג רפרנס" החדשים כמובן.

 

אם לא מתוכננת לכם נסיעה קרובה לציריך, תוכלו לקנות את התיקים החדשים גם כאן בישראל, לשלוח כותרות לעיתון של מחר דרך האתר המיוחד, או להמשיך כמונו לפנטז על מקצועות חופשיים שמאפשרים לנסוע על אופניים כל היום, גם לא ביום כיפור.

 

סדרת תיקי "Freitag" החדשה – החל מ-890 ש"ח (עבור ארנק) ועד 2,650 ש"ח (לתיק נסיעות גדול)
להשיג בלעדית בחנויות "FAB LAB Fabiani" (דיזנגוף 280, תל אביב, טל': 03-6025569) או ב-"Think! TLV" (אבן גבירול 54, תל אביב, טל': 03-5230005), או דרך אתר הקולציה המיוחד – www.freitag-reference.com (העיתון The Daily Reference יהיה פעיל עד 30.09.10) 

[PSGallery=1xxvvf210eo]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה