09 במאי, 2010

שחור ולבן

מלחמת המתוקים יכולה להכריז על הפסקת אש. עוגת הגבינה והשוקולד של "ROY שוקולד" לחג שבועות, מפשרת בביס אחד בין חובבי השוקולד לחובבי הגבינה והפירות

בעבור לא מעט אנשים הדרך אל הקינוח רצופה בסטייקים מעצבנים ולזניות מיותרות, וכל מה שמעניין אותם זה איזה מתוקים יאכלסו את הצלחות והכפיות בסוף הארוחה. אבל אותה קבוצה סוכרתית מתחלקת כמובן לעוד שתי תת קבוצות: חובבי השוקולד וחובבי הפירות וקינוחי הגבינה. הראשונים יערגו לפונדנט שוקולד מצופה שוקולד עם שוקולד חם בפנים והאחרים יפנטזו על קציפת תות מקושטת בפירות יער עם נגיעות מלבי ופצפוצי דובדבן. כמו תמיד, אנחנו כאן כדי לפשר.

גשו לאחד מסניפי roy שוקולד ושימו ידכם על עוגת גבינה מצופה בשוקולד שרקח רואי גרשון, האבא הגאה של הרשת, במיוחד לכבוד שבועות. רואי, שעבד במשך עשור כהייטקיסט וחיפש תמיד אחר היצירתיות שבתחום, החליט לנטוש את המקלדת לטובת המטבח, נסע להתמחות בבלגיה ומצא את עצמו מחדש כשוקוליטייה מאוהב. הביקוש לפרלינים ולליקרים מקקאו שרקח רואי בעבודת יד בביתו גדל כל כך, עד שגם אשתו החליטה לעזוב את עבודתה ולהצטרף לחגיגה, וב-2006 חנכו יחד סניף ראשון ביד חרוצים בתל אביב למותג המשותף – "ROY שוקולד", שמציע כיום מעבר לעוגות, ממתקים ומארזי טראפל'ס נאים, גם סדנאות שוקולד וקינוחים לאירועים.

לעוגה האמורה בסיס שוקולד עשיר ודחוס במידה הנכונה, מילוי גבינה אוורירי ונימוח, וציפוי קרם שוקולד עשיר וממכר. מפגש הפסגה המיוחד שקיימנו עם הפרוסה נגמר מהר מהצפוי והותיר אחריו צלחת מיותמת. בקיצור: טעים נורא.

עוגת גבינה ושוקולד במארז מיוחד לחג שבועות – 34 ש"ח (עוגה אישית), 159 ש"ח (משפחתית).

להשיג ברשת "roy שוקולד" (סניף ראשי – יד חרוצים 15, תל אביב, טל': 03-6874411; קניון ערים, כפר סבא; גרנד קניון, חיפה; רח' הילל 11, ירושלים; מתחם יוקלר, עפולה; סינמה סיטי, ראשון לציון; בקרוב ייפתח סניף נוסף במתחם התחנה בתל אביב. העוגה אינה נמכרת בסניף קניון איילון, רמת גן)



 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה