18 ביולי, 2012

רמונט קיץ

כל עוד לא יורידו בחוץ שתיים-שלוש מעלות, אין סיכוי להוציא זרת מהבית. הבעיה היא שמרוב שהייה ובהייה בסלון, מתחילים לגלות פגמים ("מאמי, תזכיר לי, האהיל הכעור שלנו או של בעלת הבית?"). גלריה הרברט הנאה, של עמרי פכט, תנסה לעזור ולעשות לכם נעים בעיניים לפחות בפינה אחת: בשלושת הימים הבאים (רביעי-שישי), ייתארחו אצלה 9 מעצבים תעשייתיים צעירים ומבטיחים, כל אחד בתחומו, שנבחרו בקפידה, ובצדק. יש למשל את ג'ייקי שניאורסון שנתן פרשנות מודרנית יפה לסוס נדנדה וקרא לו "חסוס", או את גליה תמוז שעיצבה כוסות קרמיקה מעוכות וחינניות, יש את הספריה המודולרית של עמית סטורלזי, טבעות פיסוליות של דנה בכר, וכמובן – כל הרהיטים ומוצרי הטקסטיל הקבועים של הגלריה – שיהפכו את הבית לכתבת שער ב-WallPaper. הכינו את הפינטרסט.

 

אירוע Production בגלריית הרברט – 9 מעצבים ב-3 ימים: איתי בר-און, ג'ייקי שניאורסון, גליה תמוז, דנה בכר, הילה שמיע, יותם שפרוני, ליאת אקרמן, עמית סטורלזי ושגב מואיסה.
18-20.07.12
, רח' אפ"ק 10, מתחם נגה, יפו. שעות פתיחה: רביעי – 18:00-22:00; חמישי – 12:00-20:00; שישי – 09:00-15:00 (חנייה בחניון התחנה וחניונים אזוריים). לדף האירוע בפייסבוק.

 

חסוס קרייסט. "חסוס" של ג'ייקי שניאורסון



דיזיין בום, אין לכם כלום עלינו. הספריה של עמית סטורלזי


[PSGallery=c7aideu6jn]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה