09 בנובמבר, 2010

ריח נתתי לנורית

בשמי הבית של איריס זוהר הפכו את המשרד שלנו בשנייה לרחוב צדדי בוונציה, עם כמה בתי קפה וכיכר פרחונית אחת

מכירים את זה ששיר ברדיו לוקח אתכם למסיבת סיום בכיתה ז'? נו, זאת שבה הזמינו אתכם לסלואו ולא שמתם לב שנתקעה לכם חתיכת אפרופו בגשר על השיניים? לא, אהה? ואם שירים יכולים לזרוק אותנו לנקודה כזו ספציפית בזמן, לא תאמינו מה ריחות יכולים לעורר. יש ריח שמזכיר לנו את הדירה הראשונה (תמצית של אבק עם קמצוץ של כלים בכיור), יש ריח של הבושם (והעורף) הראשון שהתאהבנו בו, יש ריח שלוקח אותנו לשבתות אצל סבתא, ואולי הכי טוב מכולם – יש ריח של חופשה בחו"ל. עם עדיפות לאחת בפריז.

מהנקודה הזו בדיוק החלה איריס זוהר לבנות את המותג המיוחד שלה – Iris Home Perfume. איריס, בעלת חברה לניהול מותגי פרימיום ומתמחה בעיצוב סגנון חיים, מצאה את עצמה לפני שנה, שוקעת בכורסא במלון בצרפת ומתחילה להתמכר לניחוח חמקמק, בסגנון חדש-ישן שמילא את כל הלובי. באותו רגע החליטה לחקור את מקור הריח ולעשות איתו דברים גדולים. מאז ובשיתוף עם אמן-בישום, הצליחה איריס להפיק סדרת בשמים ראשונה ומהודרת לבית המיוצרת במפעל בוטיק בפאתי פריז – ונמכרת גם כאן אצלנו.

את תמציות הבישום שפיתחה – רקחה בריכוז של 20% לתוך שעווה איכותית ורכה (הרשומה כפטנט) ולכוסות יפהפיות. טקסטורת השעווה המקורית מאפשרת הפצה מיידית של הריח לאוויר (גם ללא הדלקתה) ויכולה לדלוק למשך יותר מ-60 שעות עד תומה – בלי להשאיר אף פירור או משקעים בכוס (תתפננו על כלי חדש לעפרונות). מבין שלושת הניחוחות שבסדרה היוקרתית, יצא לנו להסניף אחד בשם "Siesta In Venice" שנרקח לכוס מוזהבת ויפה. הדלקנו את הנר במשרד, ותוך שנייה בדיוק התפזרה בחדר אווירה מדהימה, מרגיעה ולא מעיקה, אחידה בכל פינה, שלא רק לקחה אותנו הרחק הרחק מהמחשב והסוליטייר ונתנה לנו השראה  – אלא בעיקר הצליחה (ועדיין מצליחה) להתגבר על ניחוחות התבשילים הבלתי אפשריים שמתחממים במיקרו במטבחון הסמוך.

בפעם הבאה שתקפצו לבקר אותנו, תגיעו לונציה.

בושם לבית מסדרת "איריס הום פרפיום" – 384 ש"ח (200 גר'. מיוצר בצרפת. בסדרה קיימים 3 ניחוחות שונים)
להשיג בסניפי רשת טולמנס' ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה