11 באוגוסט, 2011

רואים עולם

אלכס פרופיט, צלם ועורך האתר Tasty Hotels בוחר בקפידה את כל הנקודות בהם היינו מעדיפים להיות כרגע. היד על הבוקינג כבר בוערת

במסגרת ההתחממות הגלובלית, נראה שהגלובוס כולו בוער – משדרות רוטשילד ועד אוקספורד סטריט. ומכיוון שהחופשה השנתית שלנו תהיה, כפי הנראה, קמפינג אתגרי בשדרות נורדאו (עם גיחה קצרה לפעילויות אקסטרים בקרית הממשלה), לא נותר לנו אלא לפנטז על יעדי נופש יקרים, קרירים וצחורי סדינים, שידנו אינה משגת כרגע לממן. האמת? גם יעדים לא יקרים, לא קרירים ובעלי מצעים בגוון אפרסק טולרנטי נשמעים לנו נפלא, כל עוד המאוורר-על-רגל מתעטש לנו בפרצוף (המזגן מחכה כבר יומיים לטכנאי, הידוע בכינויו: אינעל אבוכ). אי לכך, אנחנו מוחים באלגנט (את הזיעה מהמצח) ומקלידים את מילות הקסם Tasty Hotels, שמטיסות אותנו במהירות סילון אל האתר/בלוג המקסים של הצלם הצרפתי אלכס פרופיט.

 

פרופיט, מטייל שחורש את כדור הארץ בחיפוש מתמיד אחר מקומות בלתי שגרתיים, הרכיב למעננו מעין "ספר כתובות" ובו מבחר אישי ומוקפד של מלונות, גסט-האוסים ובתים להשכרה ברחבי העולם, וכולם מציעים (בתרגום חופשי) "אירוח שיקי, פשוט, אינטימי, ברוח אותנטית ועדכנית ותוך דגש על עיצוב, אישיות וקסם מיוחד". מה יש לומר, אלכס. שיחקת אותה. וכך, אנחנו מקליקים שוב ושוב על תמונות מצוינות של מקומות קטנים ומדליקים שהיינו כה שמחים לפוש בהם מעט מהמזרח תיכון הלוהט שלנו, עד שדמעת תסכול קטנה מבצבצת לנו בזווית העין.

שיהיה גם לך בון ואקאנס. אנחנו כבר ננוח בקבר.

לאתר "טייסטי הוטלס – מבחר אל-דנטה של מלונות ובתי אירוח" של הצלם אלכס פרופיט (טקסט באנגלית ובצרפתית) – לחצו כאן

[PSGallery=7jnyka5iwa]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה