09 באוקטובר, 2011

כולם קופצים עכשיו

במקום לטפס על אמא, אבא והספה החדשה בסלון - ארגנו לאנרג'ייזר שאתם מגדלים בבית אירוע עם המתקנים המתנפחים של "הופלך"

אנחנו מכירים משפחה מגובשת אחת, שנוהגת לבלות המון ביחד, ויוצאת מדי כמה חודשים לסופ"ש עמוס בילדים (מדובר ביותר מעשרה בני דודים). ואם זה לא מספיק הרי שבנוסף ובכל חופשה – מוטלת על חבר אחר במשפחה המשימה לדאוג להפעלה לילדים. לאבלי. כשהתקשרה אחת מחברות המשפחה להתייעץ איתנו השבוע, ואחרי שהגשנו לה טפסי אימוץ רשמיים, הפנינו אותה למתקנים המתנפחים של "הוֹפָּלַך" שלגמרי סוגרים את הפינה.

רותם רשקס, עובדת סוציאלית במקצועה, חיפשה לפני שנה רעיון שירים את מסיבת יום ההולדת של בתה, ומצאה מתקנים מתנפחים שניתן להקים בקלי קלות בחצר הבית. המסיבה שנחלה הצלחה כבירה, וגררה עשרות טלפונים מהורים שביקשו גם – הדליקה את רותם לפתוח את "הופלך" ולהשכיר מהיום בעצמה את כל מה שצריך לאירוע שכזה. אחרי בירורים וזיהוי היצרנים בחו"ל עם תווי התקן והבטיחות הכי מחמירים שיש, שינעו לכאן רותם ומשפחתה שניים-שלושה מתקנים מעוצבים, ענקיים, מפותלים ומעודדי פעילות ספורטיבית (אמא כבר מצטרפת), שהושכרו מיד ובתפוסה מלאה לאורך כל יום העצמאות האחרון. מאז, הבינו בהופלך את הפוטנציאל, הגדילו כמויות ומינונים, וכיום תוכלו לבחור מתקן מתוך עשרה עיצובים אפשריים בגדלים משתנים, המגיעים ארוזים בתיק נוח לנשיאה, בגודל המתאים לאחסון בבגאז' ועם מפוח חשמלי פשוט להפעלה שמאפשר לכל אחד להקים בשישים שניות (!) קיפצובה באמצע הסלון. למי שאין מקום בבית אבל דווקא יש גינה בבניין – יקבל גם כבל מאריך, ומי שמצא ספוט נאה על גבעה מרוחקת – יוכל לשכור אפילו גנרטור.

אגב, ואחרי כל שימוש- בודקים ומנפחים בהופלך את המתקנים מחדש ומוודאים ערב ערב שהכול תקין, נקי לחלוטין, חף מכל סנדל וקוקייה – ומוכן לפיקניק, לברית המילה או ליומולדת הההיפר-אקטיבית הבאה. לסיכום, אם חשקתם בתואר "ההורה הכי מרשים בגן" בהשקעה מינימלית – קחו לעצמכם אחה"צ עם תנין המזמין לגלוש על הלשון שלו, והחזירו הביתה 30 זאטוטים מותשים ומוכנים לשינה מתוקה. צפו ל-30 בונבוניירות בבוקר שאחרי.  

מתקנים מתנפחים – 300 ש"ח למתקן אחד, 500 ש"ח ל-2 מתקנים (מתאים עד גילאי 8 ולמספר ילדים משתנה בהתאם לגודל המתקן).
"הופלך – מתנפחים מצחוק" – ניתן לשכור משני מוקדים: תל אביב או נס ציונה, טל': 054-4768321 (רותם), hopalach@gmail.com. לחצו כאן לדף הפייסבוק, וכאן להוראות ההפעלה.
(שימו לב: לאירוע באמצע השבוע – ניתן לאסוף את המתקן יום לפני ולהחזירו למחרת בסיום האירוע. לאירוע בסופ"ש – ניתן לאסוף בשישי ולהחזיר במוצ"ש).

[PSGallery=864xsopt0d]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה