25 במאי, 2011

קמט בשמלתה

מנורה מקומטת, כריות גובלן, כוסות נגינה ולמעשה כל מה שמירב פלד-ברזילי מעצבת מתאים לנו בינגו

מכל החולצות שלנו בארון, אנחנו הכי מחבבים אחת ש"אמורה להישאר מקומטת" (המוכרת הבטיחה). ופייר? זו בדיוק הסיבה שקנינו אותה. כי לא רק שהיא משתלבת יפה עם העובדה שאנחנו שונאים לגהץ, היא גם אחלה נושא שיחה שמוכיח את עצמו כל פעם מחדש.

אולי בגלל זה התחברנו בשניות למנורה מקומטת ויפה שעיצבה מירב פלד-ברזילי. המנורה שנקראית Papela עשויה מנייר טייבק (Tyvek) ותגיע אליכם בכלל ככדור נייר מקומט, בדיוק כמו אלו שאתם משליחים לפח עם כל הרעיונות המפדחים שלעולם לא תשמיעו לבוס. בעזרת מספר פעולות יישור פשוטות תוכלו לפתוח ולעצב בעצמכם את האהיל, שאמנם נועד להישאר מקומט אך שומר על צורתו היציבה הודות לקוי התפירה הידניים הממסגרים אותו.

מירב שסיימה את לימודיה במחלקה לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי חולון ב-2008, לא מפסיקה לככב מאז במגזינים נחשבים כמו Designboom, icon, Design Milk ו-Dezeen (אולטרה ריספקט), בזכות המוצרים המהממים וההומוריסטים שהיא מעצבת. כך למשל תוכלו לראות באתר היפה שלה סט כוסות זכוכית במפתחים וגבהים שונים, כשעל כל כוס רשום התו המוזיקלי המתאים לה, מדו ועד סי, ומאפשרות לפצוח ב-"יונתן הקטן" משפחתי בכל ארוחה. יש גם בובות יפהפיות לכלבים שמכילות צעצועי גומי וחטיף קטן כדי לעודד נשיכה – וממש כואב הלב לתת אותן לרקסי. יש ואזות בעלות צוואר מקומט עם איור של קשיש מאכיל יונים שנעשו בהשראת גיל הזהב. והכי תיפלו: יש כריות עם הדפסים של סוס, ארנב, תוכי או פלמינגו – שנראות מרחוק כמו הגובלן שתמיד רצינו לרשת מסבתא.    

הכריות ההורסות אמנם עדיין לא מיוצרות למכירה (וכן, כבר הצענו לה כליה תמורתן). אולם החל ממחר (26.05.11) תוכלו לראות אותן מוצגות בתערוכת New Olds (או "הישן החדש") שבמוזיאון העיצוב בחולון, ושם להכיר את מירב מקרוב, להזמין ממנה מנורה או ואזה מקומטת – ולהתחיל לחיות בשלום עם הקמטוטים מסביב לעיניים.

אהיל מקומט – 600-1,000 ש"ח (תלוי בקוטר. קיים ב-3 גדלים וצבעים)
להשיג דרך המעצבת, בתיאום מראש, מירב פלד-ברזילי, טל': 054-4605935 (ניתן לשלוח לכל נקודה בארץ); או דרך גלריית "דיזיין ספייס", אליפלט 26, תל אביב, שם יוצגו המנורות החל מ-2.6.

איך אהיל נולד. מנורת Papela של מירב ברזילי, בצורתה הראשונית

 

סדר הפעולות הנכון. הוראות לעיצוב מנורת Papela של מירב ברזילי

 

 

גובלן לו היה לי. כריות Home Sweet Home של מירב ברזילי

 

ראש סוס במיטה. כריות בהדפסי גובלן של מירב ברזילי

 

 

[PSGallery=69n9a9duqw]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה