01 ביוני, 2010

קיקשתא צעיר

תחרות הפרסום הישראלית "קקטוס הזהב" התחדשה השנה בקטגוריה חדשה שמארחת סטודנטים רעננים לפרסום. תראו מה מצאנו שם

תחרות הפרסום הישראלית, קקטוס הזהב, הבוחנת ומצדיעה לקריאייטיב מבריק בכל אמצעי המדיה בארץ, הופכת בשנים האחרונות קוצנית יותר יותר. הכל התחיל כשהוחלט לשנות את שיטת הניקוד, מה שגרם לכך שכמעט אף עבודה לא הגיעה לציון הנדרש כדי לזכות אפילו בקוץ של זהב. היתה שנה שסומנה בגל פרישות פומביות מצד משרדי הפרסום הגדולים ביותר, שטענו כנגד הרכב השופטים ומעמד התחרות, ולבסוף הגיע גם המיתון שסיפק תירוץ לכולם לאי השתתפות מטעמים כלכליים.

 

אז כנראה שמישהו בוועדה תפס את הראש, החליט לעשות צעד חכם ולפנות השנה לראשונה – לסטודנטים לפרסום, שעדיין לא עובדים בתעשייה, כלומר טרם נחשפו למרמור ולכן יצליחו אולי לייצר עבודות יפות וחפות מכל שיקול מסחרי. לקטגוריה החדשה בתחרות (שהסתיימה בשבוע שעבר) הוגשו עשרות עבודות סטודנטים (טבלאות אקסל נחשב?), מתוכן נבחרו חמש פיינליסטיות ומהן זכו שלוש מוצלחות במיוחד, השייכות כולן לסטודנטים שנה ד' ב-"בצלאל", שנעשו במסגרת קורס "קמפיין" במסלול "עיצוב לפרסום" של המחלקה לתקשורת חזותית ותחת הנחיית ראש המסלול – סיון בן חורין.

 

כפיינליסטית זכתה מודעה מהממת של יערה אשכנזי, לתרופת "אלרג'יקס"; בקקטוס ארד זכתה עדי אוטס על מודעה שעשתה להוט ולשירות "Start Over"; ולמקום הראשון בקטגוריה הגיע איתן כהן, שלקח הביתה קקטוס זהב בזכות מודעה חכמה ומנצחת לאתר יוטיוב, שאולי לא ממש צריך פרסום, אבל זה גם בעצם האתגר הכי גדול.

 

שאפו ענק חבר'ה, ואל תתנו בעתיד לבריפים על מחברים חשמליים להוריד לכם את המוטיבציה.

[PSGallery=abpy9lom0]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה