22 בדצמבר, 2010

קטע מדבק

מדבקות הקיר שמצאנו הן ללא ספק פריט עיצובי משמח לכל בית

לצד כל אלה שחולמים לקנות דירה משלהם, יש לנו חברה שמעדיפה דווקא דירות שכורות. צודקת. רק ככה היא יכולה להחליף שכנים ואזורי חניה בעיתיים, לחקור מערכות יחסים שונות בין זרמי מים ודודי שמש ולהפיל את החשבונית מהאינסטלטור על מישהו אחר. השנה, כשנתקלה בבעלת בית מתאגרת במיוחד שלא מרשה לצבוע או לתלות תמונות (או לפתוח את הבוידעם) – מצאה החברה פתרון מדליק גם לעניין הזה.

באתר 4MAKE רכשה חברתנו תוך שלוש שניות – שתי מדבקות קיר מגניבות מויניל, שנדבקות ומוסרות בקלות (ללא נזק לצבע הקיר), עמידות במים (אפשר להדביק באמבטיה) ובעיקר – שעושות שמח על הקיר (יותר מהלונגי מהודו) בלי להתחייב לאף חור. תמר ויסברוד ודניאל אואקנין, שלמדו יחד עיצוב תעשייתי בירושלים ופתחו לפני מספר שנים את סטודיו 4MAKE ביפו, הם האחראים לכל העיצובים היפים שתפגשו באתר, וגם מי שהבינו כבר מזמן כי מדבקות קיר הן לא רק נחלת חדרי הילדים הסופר מושקעים (שתמיד מוציאים את שאר הבית פארש). אנחנו למשל, מכירים אישית כמה סלונים ומשרדים שפשוט חייבים להם את כל משפטי שבירת הקרח ושיחות הסמול טוק שלהם. יש אלמנטים מעולם הטבע, יש עיצובים אורבניים (כמו בניין שלום מאיר ומגדל השעון מיפו), יש שעוני קיר שמשלבים מדבקה ומנגנון מחוגים אמיתי, יש תמונות קנבס ויש אפילו מדבקות לזכוכית – שיגרמו לחלון שלכם להרגיש הכי "מצאו אותי בפשפשים".  

את המדבקות שבחרה חברתנו – הדפס של ארטיק נוסטלגי והכיתוב Home Sweet Home – הזמינה בקשת צבעים שהותאמה לה אישית, הדביקה בקלילות לפי ההוראות שבאתר, קצרה חופן של "וואו!" בחנוכת הבית, ועשתה לכולנו חשק להיפטר מתמונת המטדור ההיא מספרד. עכשיו, עם כזה סלון חתיכוס – את מי מעניין בכלל הבוידעם?

מדבקות קיר בעיצוב אורבני – 75-295 ש"ח (תלוי בגודל האלמנטים)
להשיג באתר 4MAKE (משלוח חינם בדואר רשום), או ישירות מהסטודיו – יפת 32, יפו, טל': 03-5183213. לגלריית תמונות של לקוחות 4MAKE בפייסבוק – לחצו כאן.

שימו לב: ניתן להדביק רק על משטח שטוח ולהסיר ללא חשש. ניתן לרחיצה והדבקה באמבטיה. לא ניתן להדבקה חוזרת. לא ניתן להדביק על קיר עם צבע טיח או גימור מיוחד (כמו חול או מגנטי). מומלץ לתכנן מראש ולהדביק את החלקים בעזרת נייר דבק על הקיר. לסרטון ההדגמה – לחצו כאן.

 

 

צודקים. מדבקות אורבניות מסטודיו 4MAKE

 

[PSGallery=3i5os1p5w3]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה