09 ביולי, 2014

קו התפר

3 מותגי טקסטיל ישראלים וסקסיים שאנחנו חייבים להכניס למיטה. וגם לארון. וגם למטבח. נעים מאוד מאוד להכיר

היש בעולם משרה כיפית יותר מזו המאפשרת לשים את הלחי על כרית נעימה ולהירדם כאילו אין לכם ישיבת תקציב על הראש? לא נראה לנו. רוצה לומר שבגלגול הבא אנחנו חייבים להיכנס לתחום עיצוב טקסטיל, ולהקיף את עצמנו כל היום במצעים, כירבוליות וצעיפים מפשירי שרירים שנכין ונתכנן בעצמנו, בשביל עצמנו.

נבחרת מעצבות מובחרות שהכרנו לאחרונה – כבר חיות את החלום, מייצרות ממש כאן פריטים מטקסטיל איכותי ושווה וזוכות בטייטל "העבודה שבה הכי לגיטימי לתפוס שנ"ץ". ליידיז, יש לנו ציפיות גבוהות מכן:

#1 (בתמונה למעלה)
המותג
– Meira Sitton של מאירה סיטון
אורגת ברכות – מפות שולחן, מגבות מטבח (100% פשתן) או מגבות פיקה (פשתן וכותנה), מצעים, שמיכות טלויזיה לכל עונה, כריות נוי, צעיפים ואביזרי אופנה.
מי המושכת בחוטים –אחרי עשור של עיצוב טקסטיל בניו יורק עבור שמות ענקיים כמו קלוין קליין ונאוטיקה, פלוס התמחות בעיצוב הלבשה תחתונה ופיג'מות רכות, החליטה מאירה המוכשרת לחזור לארץ ולשתף פעולה עם האדריכלית ורד בלטמן כהן, בעסק לעיצוב חללים ובתים. תוך כדי עבודה הבינה כי חסרים פה אביזרי טקסטיל שישלימו את הקו והטעם האישי שלהן ושל הלקוחות, עשתה מעשה חכם ופתחה מותג כזה בדיוק. מאז מאירה מעצבת פריטים נקיים, עירוניים ועכשוויים, מהבדים האיכותיים ביותר ועל בסיס החומר הכי ידידותי בעולם – – בד שמקבל אופי גם כשאינו מגוהץ, בריא, נושם, אקולוגי, היפו אלרגני ואפילו אנטי-בקטריאלי. כל המוצרים אגב מכובסים מראש למגע רך ונעים של "הרגע התעוררנו במלון 700 כוכבים". גברת, את טובה אלינו. 
כמה ומאיפה – החל מ-48 ש"ח (למגבת מטבח) ועד 1,865 ש"ח (לציפה זוגית). להשיג ברשת חנויות הביטאט; קום איל פו (בית בנמל תל אביב); תמה (קריית שאול); ובאתר MOPU.
לפרטים נוספים אתר Meira Sitton

 

#2

אוהבים את כל מה שקורה כאן. מוצרי הטקסטיל של KAV


המותג
– KAV של דיקלה עינת
אורגת ברכות – כריות, דגלים, מגבות מטבח ותיקים, וגם שמלות, חולצות, גופיות, טוניקות, מכנסיים, גלביות, ארנקי קלאץ' ועוד.
מי המושכת בחוטים – לפני שנה וחצי, כשסיימה לימודי צורפות ואופנה בבצלאל, פתחה דיקלה את המותג האורבני והמדליק KAV (עם שותפה לשעבר), מתוך כוונה תמימה לערוך מכירה חד פעמית וזהו בערך. בלי לשים לב, והודות לעבודה מדויקת על כל פריט ופריט – נולד פתאום מותג שעונה על צורך פשוט: להלביש את חדרי הבית באלמנטים מגניבים ונקיים, שלא תמצאו בהם אף תפר או כפתור מיותר. מאז נוסף ל-KAV גם קו אופנה לבגדים קלילים ושקטים, בגוונים מונוכרומטים, שכיף לזרוק על עצמכם ולצאת במראה הכי לא מזיע, תרתי משמע. מתאים לנו בינגו.
כמה ומאיפה – החל מ-70 ש"ח (לסט מגבות) ועד 790 ש"ח (לשמלת גלביה). להשיג בת"א בתמה (קריית שאול 20); בוטיק 5 (לינקולן 5); מאיו (נווה צדק; או רמת השרון); גוסטה (שוק הפשפשים; או ז'בוטינסקי); כסותה (כפר אביב); וחנות מוזיאון ארץ ישראל (רמת אביב).
לפרטים נוספים – סטודיו KAV (בתיאום מראש) – כפר מישר, יישובי גדרות, עמוד פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, טל': 050.2931678 (דיקלה), kavdesigner@gmail.com


 

#3

סוחפות אותנו בסוויפט. מוצרי הטקסטיל של SWIFT


המותג
– SWIFT של מיכל פיירשטיין ורוני יחזקאל
אורגות ברכות –  תיקי שרוך מגניבים, תיקי צד ענקיים, מגבות, ראנרים, מפות, כריות.
מי המושכות בחוטים – רוני ומיכל שהכירו בלימודיהן בשנקר, שם התמחו באריגה – הקימו בתחילת השנה מותג שנועד לשלב בין פריטי אופנה לאקססוריז בייסיקים ולחקור את הקשר שבין צורה לטקסטורה. כל זה אומר שתוכלו למצוא אצלן גם מגבות עם איורים ידניים שלהן על הבד, גם תיקים שעברו טבילת צבע והדפסה חצויה מיוחדת, גם צעיפים נדיבים בבד, ועוד. ליידיז – תתחילו לארוז לנו למתנה.
כמה ומאיפה – 120 ש"ח (לסט מגבות), ועד 390 ש"ח (לתיק צד גדול). מהחנות ב-אטסי, וגם מ-תמה; אלף אלף; אביבה זילברמן; ושרה בראון.
לפרטים נוספיםעמוד הפייסבוק של סוויפט, swiftextiles@gmail.com; טל': 052.8579764 (מיכל)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה