27 במרץ, 2011

קופסת אוכל

ארוחות גורמה מעולות שמגיעות מוכנות לזלילה בקופסא התגלו כפתרון משגע. פסח אלטרנטיבי? כמה חיכינו לך

אנחנו מכירים אחת שבכל חג מתעקשת לארח אצלה. עד כאן נשמע אחלה דיל. אבל רק מוזמניה יודעים, שתמורת 30 שעות הבישול שהיא משקיעה ושתי התמוטטויות העצבים שהיא חווה – הם יאלצו לשלם כל הערב, ובמחמאות: "מרק רגל כזה לא מגישים במסעדות, אה בנצי?"; "נו, איך הלפתן? אני צריכה לרשום פטנט או מה?"; "חברייה, למי אני פורסת עוד צלי? שלא תבכו לי אח"כ!". לקראת הארוחה הבאה, ולפני הטלפון לשלוותא, המלצנו לילדיה להוציא את אמא לחל"ת ולהשתלט לה על המטבח בעזרת הקופסאות של "פומפידו".

"פומפידו" היא חברת קייטרינג ומטבח שף שמגיע – שימו לב – ארוז בקופסאות, מהן תוכלו להגיש בעצמיכם את המנות המוכנות כבר לזלילה מיידית. את הרעיון להקמת החברה, קיבל  השף יובל רוזנן, לאחר שעבד במעדניית יוקרה בפריז וראה כיצד היו הלקוחות רוכשים שם או מזמינים במשלוח ארוחות שלמות לעשרות סועדים, כשהן כבר ארוזות ומוכנות להגשה. לאחר שסיים את לימודיו בביה"ס הגבוה לבישול צרפתי "ESCF Ferrandi", עבר השתלמויות בניו יורק, זכה לעבוד במסעדות מישלן (La Cote d'Or) ומלונות יוקרה בפריז, היה שותף לבניית תפריטי "פודארט" בישראל ועוד – שם לב יובל כי לעיתים העלויות הלוגיסטיות הופכות את ארוחות הגורמה לבלתי נגישות למרבית מהאוכלוסייה. אחרי 12 שנות ניסיון, החליט לפתוח חברה שתשלב בין קייטרינג לטייק אווי, שתציע ארוחות גורמה מחומרי גלם מעולים במחירים נגישים (ללא הגשה), אוכל הוגן כלפי היצרנים, הצרכנים והסביבה (תחת יוזמת Slow Food), וקרא לה "פומפידו" – על שם המוזיאון הידוע בפריז הממוקם בסביבה הקולינרית שהכי השפיעה עליו – שוק Les Halles.

מפומפידו תוכלו להזמין החל מארוחת חטיפים מלוחים ל-10 חברים ועד תפריט שלם של סלטים, מנות עיקריות, קינוחים ופטיפורים המיוצרים כולם אצל יובל במטבח ומספיקים ל-100 אנשים רעבים. המגש שלנו הכיל בין השאר קיש פטריות יער, סינטה כבושה מלופפת על מלון ואורוגולה, פחזניות עם מוס כבד ותמרים וספלונים ממלפפון עם סלט קיסר. לקינוח טעמנו טארטלט עם קרם ברולה, עוגיות מקרון, טראפלס שוקולד בלגי וגם איך לא – מרמלדה מעולה מפירות טריים.

אם אתם בראש של פסח אלטרנטיבי ומצליחים לשכנע את הדודה לוותר על הגפילטע לשנה אחת, או אם סתם נתקעתם בלי כלום לישיבת בורד מחר – תרימו טלפון לפומפידו – וצאו קצת מהקופסא.  

"פומפידו – מטבח שף בקופסא" – החל מ-50 ש"ח לאיש (לאירועי "הרמת כוסית") ועד 150 ש"ח לאיש (לארוחה מלאה). שימו לב – האוכל אינו כשר.
לפרטים נוספים – Pompidou.co.il, טל': 054-7514061 (יובל רוזנן)

 

עוד צהריים במשרד. ענבים מצופים של "פומפידו" (צילום: שירן כרמל)

 

 

כשנגמר לכם מפרינגלס ובמבה-נוגט. מגש חטיפים של "פומפידו" (צילום: שירן כרמל)

 

[PSGallery=5i5ci11bvs]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה