24 בספטמבר, 2012

ציירו משהו

צעצוע אבסטרקטי שאפשר לקשקש עליו, לשטוף ולצייר מחדש - עורר בנו מחשבות מפתיעות. פייטנות לעת בוקר

אין דבר יותר מרגיע מלנקות את השולחן (מטאפורית, אבל לא רק). לפנות מקום לעניינים חדשים, לריגושים מסעירים, לתכניות מעניינות, לביצועים מרשימים, לעטים (!). לכל אותם דברים שהיינו מתים שיקרו לנו ושיהיו לנו.

 

ובגלל זה אנחנו כל כך אוהבים את התקופה הזאת בשנה (זה, והסתיו).

 

והכי כיף לראות איך ילדים מתחילים מחדש כמעט כל יום בלי למצמץ (נסו פעם להושיט זרת לשולם, זה אשכרה עובד). וברוח הזאת, תראו את המשחק שיצרה רותם רילסקי:  "טאבולה ראסה" זאת פעילות שמדגימה בקלות איך אפשר להתחיל מ-נקי ולבן וחדש בכל רגע שתרצו. אוטופיה.

 

רותם שסיימה ממש עכשיו את לימודיה בחוג לעיצוב וחינוך בסמינר הקיבוצים, הכינה פרויקט גמר שכולל 25 יחידות מופשטות בצורות שמזכירות מאובנים ואלמוגים קדומים, עליהן ניתן לצייר כל דבר שתרצו, ואז – שימו לב – לשטוף ולצייר מחדש. פשוט ככה. כשמו, מעודד הצעצוע לפתוח דף חלק, וגם מעורר חשיבה אבסטרקטית אצל ילדים ומבוגרים, כך שבמקום להחליט בשבילכם למה הוא נועד – אתם תקבעו בשבילו:  מכוניות, נעליים, מפלצות, פירות ונשנושים, דיוקן משפחתי, וכל מה שעולה לכם בטאבולה. את הפרויקט היפה לא ניתן בשלב זה לקנות ולהשיג בחנויות (אנחנו כבר בווייטינג ליסט!), אבל תודו שזה מאד נעים לראות את העצמים הכל יכולים האלה, לבנים וחגיגיים, מחכים שמישהו יהפוך אותם לעולם.

 

גמר חתימה טובה. התחילו לצייר את החלום.

 

לעוד תמונות ומידע על פרויקט "טאבולה ראסה" של רותם רילסקי – לחצו כאן (לא נועד למכירה)

 

סתם מקשקשים קצת. "טאבולה ראסה"

 

 


 

[PSGallery=ccry0kvx5l]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה