31 בינואר, 2016

פתח לשינוי

את הבגדים והפריטים שליאת ברנדל גילאון מעצבת אפשר לזהות מרחוק, הודות לחיתוכים ופתחים מקוריים שלא משאירים מקום לספק. מאמי, יש לנו אירוע בקרוב?

אם היינו יודעים כמה זה חשוב לפתח כתב יד מובחן, כזה שמסתכלים עליו ומיד יודעים מי העומד מאחוריו – היינו משקיעים הרבה יותר בסיגנוּן החתימה שלנו (מי חסר האחריות שפודה צ'ק עם סמיילי למטה?). לעומתנו, יש למשל את ליאת ברנדל-גילאון, שכתב ידה המובחן על כל פריט שהיא מייצרת, הביא לה רק כבוד. וטיסה ליפן.

אחרי שהקולקציה הצבעונית ויוצאת הדופן שיצרה עבור פרויקט הגמר שלה בשנקר, זיכתה אותה בכבוד לפתוח את התצוגה השנתית כולה, קיבלה ליאת עוד פרס נכסף – וטסה להציג אותה גם ב"שבוע המעצבים" בטוקיו. כשחזרה לארץ ופתחה ב-2013 את המותג הנושא את שמה, התרכזה בעיקר בהרכבת שמלות ובגדי ערב בהזמנה אישית. משם עברה לקולקציית שמלות כלה ולאט לאט גיבשה ליין, בצבעים חלקים ומראה נקי מאוד, ועם מוטיב חוזר מעניין אחד שתמצאו בכל פריט שהיא עושה: בעזרת חיתוכי לייזר, מניפולציות קיפול על הבד או טכניקות רקמת קווילט דו-שכבתיות מושקעות ביותר (!) מקבלים הפריטים עיטורים גיאומטרים של משולשים, מעוינים או פתחי רשת וחרכים אלכסוניים. את הדוגמאות ליאת מעצבת תחילה במחשב, ואז מעבירה הלאה לבדים שהיא מוצאת כאן ויוכלו לעמוד היטב במשימה, מהם היא יוצרת עליוניות עם פתחים אווריריים, שמלות עם מחשוף תלת מימדי מתקפל, הבלטות על בד, צעיפים מתמגנטים, תיקי-אקורדיון ועוד. את הכל תוכלו להזמין גם בהתאמה אישית, לפי צבע, מידה או דוגמא שתבחרו.

לקראת פתיחת עונת האירועים (מישהו רואה פסח באופק?), תפסו לכם פיס ברנדלי-גילאוני מקורי ותוכלו להשוויץ לכולם שיש לכם עותק חתום.

קולקציית Ready to wear של ליאת ברנדל גילאון – החל מ-270 ש"ח (לעליונית) ועד 950 ש"ח (לתיק). ניתן להזמין בהתאמה אישית.
להשיג בחנות האונליין. עוד פרטים באתר הרשמי, בעמוד הפייסבוק או באינסטגרם.

 (צילומים: איה ווינד; לי אגמון)

ללבוש אוריגמי. LIAT BRANDEL GILON

ללבוש אוריגמי. LIAT BRANDEL GILON

 

קחו אוויר. חיתוכי לייזר ואפליקציות קווילט

קחו אוויר. חיתוכי לייזר ואפליקציות קווילט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה