06 בדצמבר, 2011

פתאום נפל העיפרון

לא קל לנו לבחור עפרון עיניים אולטימטיבי, שילווה אותנו בכל דייט מעתה ועד בכלל. אבל זה של MALU WILZ כבר עושה רושם של מועמד ראוי

יש לנו כמה אוספים קוסמטיים סודיים, שאנחנו לא ממהרים לדווח עליהם לאיש. אנחנו אמנם כבר לא בגיל של איסוף ניירות מכתבים, בולים או מפיות, אבל זה לגמרי לא מפריע לנו לטפח קולקציות מרשימות של שפתוני לחות (אחד על כל בלטה בבית), שפופרות מגוונות של קרם ידיים (אין מותג שפספסנו, תבדקו עלינו) והאוסף החביב עלינו מכולם: קלמר עמוס לעייפה בעפרונות עיניים שחורים. הסיבה לקיומו של האוסף הזה נעוצה באופטימיות הבלתי נלאית שלנו. עוד לא איבדנו תקווה שיום יבוא ונמצא את העיפרון האולטימטיבי, זה שמבטיח וגם מקיים, נמשח היטב אך לא נמרח, אחד שבא כדי להישאר. אל תזלזלו בחיפוש אחר העיפרון המושלם: הוא כלל אלפי דייטים חד-פעמיים כושלים עם מותגים שהבטיחו לנו את הירח והתגלו כאשפים ביצירת המראה הבכייני – איפור מרוח, עיניים כבויות ועוד ארנק מצומק.

לאחרונה יצאנו לדייט נוסף עם עיפרון של חברת האיפור הגרמנית Malu-Wilz (מבית GERNETIC) שמוצריה משווקים בארץ על ידי קוסמטיקאיות ומאפרות, והפרזנטורית שלה היא מירי מסיקה היפה. מדובר בעיפרון כּחל בצבע שחור, המתהדר בשם הסקסי KAJAL DESIGNER ומצויד בקצה ספוגי לטשטוש ולהענקת מראה דרמטי. כיוון שיש לנו די דרמות בחיים, בחרנו להתמקד בשפיץ השחור, משחנו פס שחור מתוחכם ויצאנו מהבית. הופתענו לגלות, אחרי יום ארוך במיוחד, שהאיפור נותר יציב ועיקש. ומי שמתמודד מולנו ככה, מגיע לו מקום של כבוד בקלמר. מאלו ווילז, קח בחשבון: שמנו עליך עין.

עיפרון כחל שחור של מאלו ווילז (KAJAL DESIGNER מס' 10) – 166 ש"ח
להשיג אצל קוסמטיקאיות ומאפרות מורשות GERNETIC ברחבי הארץ, ובחנויות הדגל בתל אביב (ויצמן 32, ליד כיכר המדינה) ובחיפה (איילון 2, ליד כיכר ספר).
לבירור נקודת המכירה הקרובה – טל': 1-800-35-17-17, 03-6950004. לחצו כאן לאתר Malu Wilz (או חפשו בפייסבוק: Malu Wilz Israel)

מחירים נוספים לדוגמא: צללית – 97 ש"ח, שפתון – 149 ש"ח, אייליינר טוש – 152 ש"ח, קרם קמופלאג' – 172 ש"ח, סמקים – 124-210 ש"ח, מסקריות – 163-201 ש"ח

הכחול היום שחור מאוד. עפרונות Kajal של Malu Wilz

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה