08 במאי, 2013

פתאום נהיה קיץ

רגע לפני שיהיה מאוחר מדי – אנחנו מכינים גופנו לקיץ, מכף רגל (סדוקה) ועד ראש (עם קצוות מפוצלים). חמישה תכשירים יעזרו לנו לצלוח את המדבר

לפני כל דבר אחר, אנחנו יודעים שלהתכונן לקיץ – פירושו להפקיד את גופנו למדע, לתת לידיים של המומחים להכין את הבלוטות שלנו לכל התופעות שהעונה הסרוחה הזו עלולה להביא איתה – יובש בשיער, לחיים אדומות וניחוחות של "הרגע סיימתי טריאתלון".

קבלו מקבץ עם 5 סודות טיפוח לכל אזור מועד לפורענות בגוף, מכף רגל ועד ראש. אם מישהו מחפש אותנו – אנחנו בתור כפול אצל השעוונית:

#1 לראש
מי – איתן נצר, הלא הוא "איתן בצבע" – אמן צבעי שיער אמיתי. החל מתיקוני גוונים, דרך תיחזוק קבוע שמשאיר את הפלומה שלנו תמיד זוהרת וחיה, ועד טרנספורמציה מהפכנית. איתן שהחל עם צביעת שיערן של בנות המשפחה כבר בגיל 12, הפך לנקודת עליה לרגל ליודעות ח"ן, שנכנסות לדירתו אפרוריות-עכבר – ויוצאות ג'ינג'יות-לוהטות-פגי-באנדי. הקיץ הזה אנחנו בלונד-חוף-השנהב, זהו החלטנו.
כמה ומאיפה – החל מ-275 ש"ח (עבודת שורשים רגילה), "איתן בצבע", פגישה בתיאום מראש בלבד, מרכז ת"א, טל': 054-4770669 (שעות עבודה גמישות, 6 ימים בשבוע).
איך עוד תכינו גופכם לקיץ – גרדו נקודות בוויזה והטיסו עצמכם לקוטב. נתראה אחרי החגים.

#2 לעיניים

יש לך משהו חכם בעיניים. INTUITIVE LINER, BOURJOIS PARIS

 

מה – איילינר חכם וחדש מבית "בורז'וואה פריז" בשם Intuitive Liner שתוחם את העיניים בלי שתתאמצו לקלוע בול בין השורות. שלישיית החודים שבקצה העפרון מסמנת שלוש נקודות – שבינהן עובר כאמור רק קו אחד מושלם, ישר, מדויק ומרשים. עמיד עד 24 שעות ומתאים גם לעיניים רגישות ודומעות מזיעה.
כמה ומאיפה – 106 ש"ח, להשיג בנקודות המכירה של Bourjois ברשתות הפארם ברחבי הארץ ובפרפומריות המובחרות.
איך עוד תכינו גופכם לקיץ – שבו מול ערוץ 20 והתיזו על עצמכם מים קרים בכל פעם שלאון עף על עצמו.

 

 

#3 לפנים, לגוף ולידיים

הנקבוביות הכי אומרות תודה. Sun Age Control Mature Skin Extra Fluid Anti dark Spot

 

מה – תחליב הגנה במרקם קליל ומיימי (שאינו סותם נקבוביות) מבית "לנקסטר". מדובר בבקבוק קטן עם שם ארוך, שגם מגן מפני השמש (ברמה של SPF50), גם מזין ותורם למראה מחוזק וצעיר של העור, וגם מעניק בוסט של לחות נעימה וקרירה. הקרם נועד לנשים בגילאי 30-50 ומעלה, שרוצות מצד אחד להגן על העור מפני כתמי שמש כהים, ומצד שני לא לאבד מהשיזוף האיטי לאורך העונה. בינגו.
כמה ומאיפה – 149 ש"ח (ל-30 מ"ל), להשיג ברשת סופר פארם ברחבי הארץ.
איך עוד תכינו גופכם לקיץ – עברו בהדרגה מארטיק בוב-ספוג, לאבטיח, לקוביית קרח. אם מתעלמים מניחוחות הסנפרוסט שדבקו בה, זה כמעט אותו דבר.

 

 

#4 לצוואר

נעימי. Marvellous Flowers, L'OCCITANE

 

מה – בושם מקולקציית Marvellous Flowers שהושק לכבוד האביב ב"ל'אוקסיטן", ומצליח לזווג יחד תמציות טבעיות של פרחים ופירות ומתאים מאוד לעונה הכי סרוחה. בכל התזה תרגישו תווים עליונים של אשכולית ורודה ופירות יער אדומים, תווים מרכזיים של זר ורדים ואדמוניות ותווים בסיסיים של עצים לבנים ומושק. הכי קיץ פרובנסלי, באמצע הירידה לאיילון.
כמה ומאיפה – 199 ש"ח (75 מ"ל), להשיג בסניפי רשת L'OCCITANE ברחבי הארץ, ובחנות המקוונת באתר .
איך עוד תכינו גופכם לקיץ – השתדלו לא לפתוח עיתון עד שיוכרעו הגזרות הכלכליות. זה סתם מחמם.

 

 

#5 לרגליים

מאווררים בהונות. Rosemary Foot Balm, Dr. Hauschka

מה – קרם רגליים עם רוזמרין טבעי של ד"ר האושקה, לטיפול בכפות רגליים מחוספסות, יבשות ותשושות. הרוזמרין לא רק מחדש תאים מתים אלא גם מחמם את האצבעות ומזין את העור. יש בו גם טלק לפסיגת לחות מוגברת ושליטה בזיעה מיותרת.
כמה ומאיפה – 89 ש"ח (30 מ"ל), מהחנות של ד"ר האושקה.
איך עוד תכינו את גופכם לקיץ – שבו מתחת לבטן של קייט מידלטון. שבוע-שבועיים והיא יוצאת לעשות לכם צל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה