01 בינואר, 2012

פרופיל 24 קראט

התכשיטים של Omaggio משלבים הטבעה של קו הפרופיל שלכם או מסר אישי בכתב ידכם. מאוהבים, זה בשבילכם

פרצי אהבה מוגזמים כמו בסרטים דווקא מאד מדברים אלינו (בניגוד לשמועה שאנחנו טיפוסים מופנמים). גם לנו מתחשק שאיזה טורבדור ישיר לנו מתחת לחלון, שיצהיר על אהבתו אלינו בכתובת אש, או מינימום שבמינימום – יקעקע את פרצופנו על הגב. מה לעשות שבמציאות שלנו בקושי קיבלנו "אינ אה ריליישנשיפ" בפייס. התכשיטים האישיים של "אומג'יו" יכולים לעזור ולשפר את המאזן לטובתנו.

יעל טוני שוורץ, שלמדה עיצוב תעשייתי וגרה במשך תקופה בגרמניה, החלה להשתעשע עם הרעיון של יצירת טבעת בה יוטבע פרמטר אישי וספציפי ביותר המותאם במיוחד לעונד, ובכך לשלב בין טכנולוגיה תעשייתית והמונית לבין עיבוד ידני מדויק, היוצר פריט יחיד, One of a Kind. כשחזרה לארץ לפני כמעט שנה החליטה לפתוח את מותג התכשיטים שלה Omaggio ("הוקרה" באיטלקית) המציע טבעות ותליונים בהם תוכלו – אתם יושבים? – להטביע את קו הפנים של כל מי שאתם אוהבים, בעדינות מתוקה. הטבעת הראשונה שעיצבה יעל מכונה Be Around Me, ומיוצרת למשל מתבליט פרופיל היקפי, הסובב את כל הטבעת לרוחבה, ומתגלה רק במבט של חיתוך צד לאורכה. בדגם אחר, המתאים מאוד להצעת נישואין רומנטית או אנברסרי עגול – מפסלת יעל בחזית הטבעת שני קוי פרופיל המביטים זה לעיני זה, פנים מול פנים. יש טבעת עם טביעת אצבע אישית, או טבעת חצובה בצדדים, ויש אפילו תליונים עם הקדשה המוטבעת בכתב ידכם האישי. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לתפוס באייפון את החצי השני שלכם מביט רגע הצידה, או לאסוף את טביעת האצבע של הילדים (עם קטשופ על החולצה של אמא, עם מילקי על הספה) ולשלוח ליעל, שתעזור לכם לבחור דגם, מידה וצבע בכל סוג זהב או כסף שתרצו.

ועד שנשפר את כתב ידנו או את השיפוע של האף שלנו – יש סיכוי לא רע שתתפסו אותנו עונדים טבעת עם תמונת הפרופיל של הילדים, ואז נראה מי מסובב את מי על האצבע הקטנה.

תכשיטים באיפיון אישי – החל מ-950 ש"ח (לטבעת כסף), והחל מ-2,800 ש"ח (לטבעת זהב), תליונים: החל מ- 700 ש"ח (כסף), והחל מ-1,400 ש"ח (זהב)
Omaggio, יעל טוני שוורץ, טל': 054-6494381, לפרטים נוספים – עברו לעמוד הפייסבוק

אתה מוכר לי מהפייסוש. תליוני Omaggio (צילום: אסף פינצ'וק)


 

[PSGallery=9ioirv61kx]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה