27 באפריל, 2010

פנינה שמורה

הילה טולדנו הגשימה חלום ילדות ישן והפכה במרוצת השנים למעצבת תיקי עור מוקפדים ויפים, כמו שתמיד רצתה להיות

כשהייתם קטנים, מה חלמתם להיות? הרשו לנו להניח כי התשובות נעות על הציר שבין פרימה בלרינה לאסטרונאוט. אולם, כפי שניתן לראות מן ההיצע בשוק, מעטים מאיתנו מסתובבים עם כרטיס הביקור הנחשק: "יוסי, טייס חלל, תל אביב". ובכל זאת יש בינינו כמה ברי מזל שהולכים זחוחים מבוקר ועד ערב, סופר-מרוצים מהקלפים שחילקו להם החיים ומהבחירה שלהם במקצוע שעליו הם חלמו מגיל צעיר.

ברת מזל כזו לדוגמא היא הילה טולדנו, שחלמה תמיד לעסוק באופנה והיום היא מעצבת למותג הנושא את שמה תיקי עור מוקפדים ומדויקים, הנמכרים כמו בייגלעך חמים בניו-יורק, לוס אנג'לס וגם פה אצלנו. הילה גילתה משיכה לעיצוב בעור בזמן טיולה לדרום אמריקה, במהלכו שהתה זמן מה בעיירה קטנה בארגנטינה בשם אל-בולסון, בה עוסקים מרבית מהתושבים באמנות בכלל ובעיבוד עורות בפרט. את טכניקות העבודה שלה למדה מאוחר יותר מאמן שעבד בעברו בבית המלוכה במרוקו והעביר לה שיעורים שהתבססו על הניסיון שלו ועל אהבתו לאופנה ואמנות. עד היום משמשת לה השהייה בארגנטינה – כהשראה לעיצוב הפריטים (ולחשוב שכל מה שיצא לנו מהטיול אחרי צבא זה חמישה קילו אקסטרה וקופסת אלפחורס), וכל הדגמים שלה אף מקבלים שמות בספרדית. כמו למשל תיק ערב אלגנטי ורוד בשם PERLA, פנינה בספרדית, המסתיים במעטפת עגולה בעלת קווים המזכירים צדפה, וממש כמוה גם הוא -מבטיח לשמור ולהגן על כל האוצרות שנטמין בו.

כעת, הגיע הזמן לבדק בית עצמי ולברור חד משמעי – מה לעזאזל קרה לחלום הילדות שלנו, ומדוע אנחנו לא מחזיקים בעסק משגשג וקו עצמאי של אוטו-גלידה'ס.

תיק מדגם "פרלה" –  920 ש"ח (קיים בצבע ורוד, חום, אפור או ירוק)
להשיג אצל המעצבת הילה טולדנו, טל': 054-7649828, וגם ב-"בנקר" (דיזנגוף 210, תל אביב), "עלמה" (בעלי המלאכה 9, תל אביב), ו-The Brunch (גורדון 17, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה