18 בפברואר, 2018

פירורים של פורים

אמנית איפור יפנית מצליחה להפוך כל פרוסת לחם ליצירת אמנות. מי ביקש תחפושת סנופי לפומפרניקל שלו?

אוקי, אז ככה: האייטם הבא מכוון ישירות לכל האמהות או האבות, שכבר חודש מתנשאים על מי שאין לו שום יכולת לתפור בעצמו פלמינגו-חד-קרן-בן-אל (ונאלץ להסתפק בתחפושת שושי-זוהר-וומן קנויה). חושבים שאתם כאלה מוכשרים גדולים? אולי, אבל לעומת האמא המטורפת הבאה, אתם עדיין לא בנקסט לבל. הכירו את רן (RAN) מיפן, שמעצבת לא פחות ולא יותר – תחפושות ללחמים, ותגידו תודה שהיא לא אתכם בגן, או שלא הגרילה אתכם בגמד-ענק:
 
במקביל לקריירה כמאפרת ומעצבת שיער מקצועית, ומרגע שהבן שלה החל ללכת לגן – התחילה רן להתעניין באפיית לחמים ומאפים מיוחדים שיישמחו לו את הלאנצ'בוקס. אחרי שלמדה קורס אפייה ב-2010, ניסתה לשחק עם חומרי צבע טבעיים ושרטוטים בבצק, ויצרה שיטה מרהיבה ומקורית לציור בתוך כיכר לחם עגולה, שנעשתה מזוהה עימה מאז. רן מצליחה ליצור איורים מורכבים לאורך רולדת לחם, באופן כזה שבכל פרוסה שתפרסו – יתגלה לכם פרצוף, פרח, חיה וכל דוגמא שתחלמו עליה. יש דמויות כמו סנופי, מיניונים, הלו קיטי, מיקי מאוס, פו הדוב ועוד. יש לחמים שהתחפשו לאבטיח, לימון או קיווי; יש בדוגמת חברבורות או פסים, יש בצורת ביצת עין, לב או וורדים; ואפילו עם ציורים שצייר בנה, כמו חיפושית או פלמינגו – שמצאו את עצמם לבסוף על הסנדביץ'. מעבר לקורסים שהיא מעבירה, ב-2016 רן הוציאה גם ספר מצליח עם הסברים מדויקים לאיך בדיוק אפשר להפוך את השיפון הבא שלכם לעבודת אמנות.
 
במילים אחרות – שובליקו, סליחה שוב על הפיתה עם החומוס. אבל לא תאמין מה אנחנו מתכננים לך במשלוח מנות: סמיילי מבמבה נוגט! יש למה לחכות.
 
עוד על הלחמים של רן – הציצו באינסטגרם Konel Bread, באתר או בסרטון

 

חבל למרוח עם נוטלה. הלחמים של RAN

חבל למרוח עם נוטלה. הלחמים של RAN

 

מה הבעיה? בשניה אנחנו אופים כזה. Konel Bread

מה הבעיה? בשניה אנחנו אופים כזה. Konel Bread

 

הלחם שלי התחפש לקיווי. היצירות של RAN

הלחם שלי התחפש לקיווי. היצירות של RAN

 

 

 

ran8

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה