11 בספטמבר, 2013

פוט מסאז' פריזאי

הנעליים הצרפתיות עם סוליית הגומי של collegien עוזרות לנו להיכנס לסתיו ברגל ימין. קרסוליים דואבים ויבשים? זה בשבילכם

לאחרונה הופיע לנו בפיד של הפייסבוק צילום רנטגן מזעזע של כף רגל נשית, שצולמה כשהיא נתונה בנעלי עקב. אם לא קיבלתם בעצמכם את התמונה הזאת 1,728 פעמים, הרשו לנו לדווח לכם שהמראה איננו מעורר תיאבון. קשה להאמין אילו זוועות אורטופדיות מוכנות נשים לחולל לאחד האיברים היותר עדינים ומקסימים בגופן.

במסגרת חשבון הנפש הכללי שאנחנו עורכים השבוע, החלטנו לרדת ממרומי הסטילטו, במטרה להשאיר לעצמנו גב מתפקד לשנים הקרובות. ומכיוון שיש בנו צד קצת דרמטי, שעובר בבת אחת לקצה השני הכי רחוק שעל הסקאלה ("במקום בו בעלי תשובה עומדים, הם בטח יחפים!") התאהבנו בן רגע, התאהבות מסחררת וחסרת פשרות, במותג הצרפתי Collegien, שמייבאת לארץ שיר אידלסון (כן, השם שלה מוכּר לכם כי היא שחקנית). 

אידלסון, אם לשתי בנות, רכשה פעם בפריז זוג אחת של "קולג'יין" לאחת מבנותיה – ונכבשה. מדובר בנעלי-גרב של חברה משפחתית ותיקה לייצור גרביים מדרום צרפת (אלור, מתי לאחרונה פגשתם גרביים עם שיק?) שמייצרת אינספור דגמים צבעוניים של נעליים מכותנה מצרית עם סוליית גומי נוחה ומאווררת. הם מכנים את הנעליים שלהם "רכות כמו גרביים, נוחות כמו נעלי בית" ומבטיחים שהן "מחבקות את כף הרגל". אנחנו יכולים להעיד שמאז שנתקלנו בדוכן שלהם באחד הקולאז' סיילים של קרן שביט, אנחנו חולמים עליהן בלילה וממלמלים Oui, Oui מתוך שינה. אידלסון מספרת שהן מתאימות לבריכה, לים וליבשה, שניתן לכבס אותן (ב-30 מעלות) ושבחורף הן מגיעות עם גרב-חצי (כמו אולסטאר) או גרב עד הברך (ואז הן מתאימות יותר לשמש כנעלי בית). אנחנו מציעים לכם/ן להעיף מבט בעושר הצבעים והדוגמאות, לבקש יפה סליחה מהקרסוליים הדואבים שלכם ולפנק את עצמכם בשי מלטף שעושה פוט מסאז' לנשמה. אז מה אם כבר קניתם לעצמכם חמש מתנות לחג? מה, חנוכה זה כלב?

נעלי קולג'יין – 149-169 ש"ח לדגמי הקיץ, 190-260 ש"ח לדגמי החורף
להשיג בירידים (22-24/9/13 בשוק בנמל יפו, 27-28/9/13 בקולאז' סייל סתיו של קרן שביט בכפר הס) או ישירות מהיבואנית בטל': 050-571-0080 (בתוספת 15 ש"ח דמי משלוח). לפרטים: idelsong@gmail.com או בעמוד הפייסבוק. האתר הבינלאומי של קולג'יין
.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה