27 ביולי, 2016

עשינו טריפל

שלוש מעצבות ב-3 תחומים שונים וגישה עדכנית ומגניבה אחת, פתחו סטודיו וחנות משותפת, שתוציא אתכם עם מראה קומפלט, מהשמלה ועד הקלאץ', כולל העגילים. השילוש הכי קדוש

כל סטודנט שנה א' (או מי שקרא את "דירה להשכיר") יודע: אין כמו שותפים, שחולקים הרבה מעבר לחשבונות חשמל ומדף במקרר (של מי הטוויקס פה? לא כתבתם שם!). ובמלאות 5 שנים למחאה על מצוקת הדיור, יצאנו לבדוק מי החכמים שבחרו לחלוק קורת גג אחת. את התחקיר התחלנו בחלל של 3 שותפות מגניבות ומוכשרות, שמפגינות שכנוּת טובה וחיי שלום כמו בספר, כשהן עובדות ויוצרות זו לצד זו בחנות-סטודיו אחת ובהלך רוח אופנתי ויפה אחד. נחמיה שטרסלר, בוא תלמד משהו.

הכירו את דיירות ואת Studio 61, חנות בוטיק חדשה ומתוקה בשלמה המלך בתל אביב: על האאוטפיט המרכזי אחראית כאן הילה שרון, בעלת המותג LAYOU לבגדי יום וערב נון-שאלאנטים, שמעצבת כל שמלה, חולצה או מכנסיים מגניבים בגזרות מחמיאות שיושבות בול, ושיכולים ללוות אתכם מהבוקר ועד הדרינק של אחרי העבודה. משם, עיברו נא למחלקת התיקים של אביגיל פנט, השם שמאחורי LadyBird. כולם, קטנים כגדולים, עשויים מעור אולטרה-איכותי ורך בצבעים טבעיים, עם חלוקה פרקטית מבפנים ומראה מנימליסטי מבחוץ, שרק מי שלמדה בבית הספר לעיצוב IED במילאנו, יכולה לספוג ולעצב הלאה. הממלכה השלישית והנוצצת מכולן שייכת לשירן מן מרדלר, צורפת מדליקה שמייצרת בעבודת יד מוקפדת עגילים, שרשראות או צמידים עדינים ויפים מכסף וזהב, בסגנון נקי, אורבני וסופר-קולי, שהכי מדבר אלינו (ראו פה בסרטון כיצד!). בקיצור – מהדברים היחידים שאנחנו לובשים למקלחת. דמיינו את זה.
 
והכל, פשוט משתלב והולך טוב יחד. בין הקולבים מחכים עוד ממתקים כמו כובעים, משקפי שמש וגם טיפים אישיים מהצוות החמוד, שידאג להוציא אתכם בטוטאל לוק עדכני ונכון לעונה. אגב, אם תפנו לצד החנות – תוכלו להציץ לסטודיו המשותף שלהן, בו כל העשייה, השרטוטים, הדיאלוג המפרה, הקסם (וגם הריבים על הטוויקס) מתרחשים. לסיכום ליידיז, החדרים נאים בעינינו, המסדרון ובעיקר הפריטים. אבל נמדוד ונשב בחפץ לב, כי השכנות שוות לאללה. מסבלטות?

סטודיו 61 (של Shiran Mann, LadyBird ו-Layou) – טווח מחירים כללי בחנות: 50-1,370 ש"ח
שלמה המלך 61, תל אביב, טל': 03.6815528, ראשון-חמישי 10:00-20:00, שישי 10:00-15:00.

 

הטאץ' הנוצץ. התכשיטים של שירן מן מרדלר

הטאץ' הנוצץ. התכשיטים של שירן מן מרדלר

 

 

 

האאוטפיט הבא שלכם מתחיל כאן. LAYOU קיץ 2016

האאוטפיט הבא שלכם מתחיל כאן. LAYOU קיץ 2016

 

 

 

 

ומה עם איזה קלאץ' לקינוח? התיקים של LadyBird

ומה עם איזה קלאץ' לקינוח? התיקים של LadyBird

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה