13 בנובמבר, 2014

עקוב אחרי

שלושה חשבונות אינסטגרם ממכרים ומושקעים שהפכו לסנסציה עולמית - משאירים אותנו ערים בלילות ועם האצבע תקועה על LOAD MORE. תעקבו אחרינו

בין החזרת מוצץ בשתיים בלילה לקטן, לבין בעיטה קלה בנוחר הגדול שלידנו, נוצר לנו לעיתים קרובות חלון הזדמנויות קסום המוקדש לבהייה לילית בנייד. האמת? תענוג גדול. ואם כבר קמנו, כדאי שזה יהיה עבור חומרים טובים באמת.

שלושה חשבונות אינסטגרם מושקעים, ממכרים ונוטפי כשרון וסטייל שאי אפשר להפסיק לגלול אותם עוד ועוד למטה, משאירים אותנו ערים הרבה מעבר למה שתיכננו ומבהירים לנו מה עושים אנשים אחרים עם הזמן הפנוי שלהם: יש מי שמחבר בספונטניות בין אובייקטים זרים ויוצר עולמות חדשים של אשליות אופטיות; יש מי שקולעות שיער והופכות את הצמה הסינית שלנו לבדיחה; ויש אחד שמחקה אאוטפיטים של סלברטיז מספגטי ונייר כסף. בקיצור, תעקבו אחרי זה, נתראה בעוד שלוש שעות:

#1 (בתמונה למעלה)
החשבון – DudiBenSimon
הרעיון – צילומי אמנות קונספטואליים המחברים בין עולמות ואובייקטים זרים שיוצרים יחד אשליה אופטית ופרשנות חדשה. 
מאחורי הקלעים – דודי בן סימון, מעצב ואיש קריאייטיב בכיר שעובד בתעשיית הפרסום, הרגיש לפני כמה שנים שהגיע הזמן לתת לדמיון המשוגע שרץ לו בראש חופש עד הסוף והחל לסגנן אימאג'ים מקוריים מחפצים יומיומיים שראה סביבו. הרעיונות הספונטניים שקפצו פתאום מהפריים, הפכו את חשבון האינסטגרם שלו למקור בלתי נדלה להשראה והסתכלות חדשה על החומרים שמקיפים אותנו. כך למשל, ערמת לימונים ועציץ – הופכים בשניה לאננס, צמה קלועה וגבעול הופכים לשיבולת, ערמת קערות פורצלן על צילום כף יד נראות כמו שרוול ויקטוריאני, ועוד. ממכר ומעורר מחשבה.
פוטנציאל התמכרות – מאז שנחשף החשבון המקומי בבלוג אינסטגרם העולמית, מקבל דודי הצעות ופניות לשיתופי פעולה על בסיס יומי. מהעיתון הכי גדול בגרמניה ועד מגזין אופנה נחשב בהונג קונג, דרך תערוכה שהציגה עבודות שלו בניו יורק, לצד הצעות מרשתות לעיצוב הבית וציידי טרנדים – הצילומים והחיבורים הבלתי אפשריים של דודי לא מפסיקים להפנט יותר מ-16 אלף אלפים עוקבים נלהבים מכל העולם.
איפה זה פוגש אותנו – בצהריים, כשהילד מבקש פסטה עם נוטלה. פתאום, החיבור לא נראה לנו פריקי.


#2

קולעות בול. מתוך החשבון Instabraid

החשבון – Instabraid
הרעיון– תמונות של צמות מכל הסוגים, העוביים, המינים והצבעים שאתם יכולים להעלות על הדעת. או על הראש
מאחורי הקלעים – סופי רוז ושיר בן זיקרי, שתי טינאייג'רז חמודות מפלורידה החליטו לפני שלוש שנים להעלות בשביל הכיף תמונה של בת כיתתן וצמתה המרשימה, ולראות איך אנשים יגיבו. ובכן מאז לא הפסיקו אנשים להגיב, לחקות, לשלוח להן צמות מרשימות שקלעו, כולל עוקבות מפורסמות כמו ג'ניפר אניסטון, בלייק לייבלי, סלינה גומז ועוד. תוך זמן קצר הפך החשבון למקור הכי מוסמך לקליעת צמות סבוכות, מתפתלות, אנכיות, בצורת לב, זיגזג או מסולסלות סביב כל הראש. לצד החשבון, יש גם אתר רשמי עם הסברים כיצד לעשות זאת בעצמכם, שיתופי פעולה עם חברת גומיות ואפילו רווח מחברות שביקשו לפרסם אצלן את מוצריהן. קלעו בול.
פוטנציאל התמכרות – עם למעלה ממיליון עוקבים (ביניהם גם פריס הילטון ובר רפאלי שאף מתייגות את עצמן בצמות לחשבון), נראה שאינסטברייד הוא המקדש לטרנד הכי רותח בהוליווד ובכלל (טוב, אחרי כוסות קפה. מה הקטע?).
איפה זה פוגש אותנו – בבוקר לפני הגן, כשאנחנו מגלים שאפילו קוקו בלוף אנחנו מפשלים.

#3

בחורצ'יק, אתה גאון. מתוך חשבון האינסטגרם WAVE RIDER

החשבון – Wave Rider
הרעיון – פרשנות ביתית וטראשית לצילומי סלברטיז מוגזמים
מאחורי הקלעים – ליאם מרטין, בחור בן 17 מניו זילנד, עם זוג ידיים טובות וחוש הומור בריא, מצליח לאלתר כל אאוטפיט שתרצו ולחקות בדיוק משעשע תמונות שער של כוכבניות כמו מיילי סיירוס, טיילור סוויפט, קים קרדשיאן, ואפילו בת הים הקטנה. לא משנה אם נדרש ממנו לחבוש פאה מספגטי, שרשרת מפלחי תפוזים או לשים בלונים בישבן (כדי להתקרב למקור של ניקי מינאז') – ליאם יעשה, יכין, יתפור ויחבוש כל דבר כדי להידמות כמה שאפשר לסטיילינג של הסלבז האהובות עליו, מחומרים יומיומיים מפתיעים ונגישים.
פוטנציאל התמכרות – אחרי שהפך לתופעת אינסטגרם מדוברת, וזכה לכמעט 2 מיליון עוקבים, אפשר להגיד שההשקעה של ליאם בפרטים הקטנים (כבר ראיתם את הכלבים הוורודים שהכין מצמר-גפן מתוק?) – סופר משתלמת.
איפה זה פוגש אותנו – בחצות הלילה, מתפוצצים מצחוק בשקט בשקט, כשאנחנו מדמיינים איך נסדר את הקטן שלנו בפוזה וסוודר של סבתא. בינגו למתנת יום האם הבא.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה