06 באפריל, 2011

עניין של טיימינג

שעוני CASIO עם רצועות צבעוניות הפכו אותנו לשיחת היום במשרד

אחת החנויות שאנחנו הכי אוהבים לפקוד היא "בוטיק 5", לא רק בגלל שקלייר דיינס בחרה לעשות שם שופינג בביקורה האחרון בארץ, אלא בעיקר בגלל שיש בה היצע מאוד מגוון ולא שיגרתי, גם בתחום הבגדים וגם בתחום האקססוריז. בדיוק בגלל זה ממש לא הופתענו כשהתאהבנו שם לאחרונה בשעוני CASIO יפהפיים שעברו תחת ידיה של המעצבת מעיין מטרי.

מעיין, שעוסקת בצורפות ובעיצוב כבר לא מעט שנים, החליטה להפוך את המשיכה שלה לפרטי וינטג' – לביזנס אמיתי. היא לוקחת דגמים קלאסיים של שעוני CASIO (דיגיטליים, אנלוגיים, לנשים, לגברים, עגולים, מרובעים, מה לא), וצובעת את הרצועות שלהם בכל מיני צבעים, בהתאם לרוח התקופה והעונה. התוצאה שמתקבלת מאירת עיניים ומשדרגת כל הופעה מנומנמת. ואגב, לא חייבים להפגיז עם הוורוד והכחול – גם הרצועה השחורה מייצרת את האפקט הרצוי. ובאופן כללי – מדובר באחת המתנות הכי שוות, מניסיון. לסיכום, אם עד עכשיו גרסתם שמאז עידן הטלפונים הניידים אין צורך בשעון יד – תחזרו בכם בהקדם. תודה.

שעוני CASIO מעוצבים – בין 250 ש"ח ל-430 ש"ח
להשיג ב"בוטיק 5", לינקולן 5, תל אביב, טל': 03-5623391; וגם בשני סניפי "רטרו" (קינג ג'ורג' ודיזנגוף, תל אביב), ובחנויות "הגר סתת". לפרטים נוספים: 054-3012227 (מעיין מטרי)

יפה חבל על הזמן. שעוני Casio בעיצוב מעיין מטרי

 

טיק טוק. שעוני Casio בעיצוב מעיין מטרי

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה