28 ביוני, 2011

על קצות הבהונות

נעלי הספורט של נייקי FREE חיברו את כפות הרגליים של לקרקע

אף פעם לא הערכנו עד כמה אנחנו מחוברים לקרקע. עד כמה אנחנו נהנים להרגיש אותה פועמת מתחת לבהונות. שנים אמרו עלינו שאנחנו טיפוסים חולמניים שנוטים להתעופף ברגע של מצמוץ עין – אבל לאחרונה גילינו שכל מה שאנחנו רוצים זה להתחבר לשורשים.

על כל זה חשבנו כשנעלנו את נעלי הספורט החדשות שלנו. מדובר בדגם NIKE FREE TR FIT שהושק כבר ב- 2006 ויצא שוב לאחרונה (עם כל מיני שיפורים). דגם זה מדמה את תנועת כף הרגל היחפה בעזרת סוליה מחורצת המאפשרת גמישות מפתיעה (פוינט, מישהו?), עבודת שרירים ייחודית ותחושה חזקה של הקרקע. בנוסף, מבנה הנעל, כך הבטיחו לנו, מפעיל את שרירי היציבה העדינים בכפות הרגליים ובכך מחזק גם שרירים גבוהים יותר כמו שרירי השוק והירך ואפילו הגב והעורף. אחרי הליכת בוקר הרגשנו את כפות הרגליים מעט כואבות אבל כעבור שבועיים הכאב נחלש והרגליים התחזקו. כל טכניקת הצעידה שלנו השתנתה. חשוב לציין שהדגם שיש לנו מיועד לאימונים בסטודיו (שיעורי מתיחות, עיצוב וכו') ולצעידה יומיומית (ולאו דוקא ספורטיבית). לנו מסתדר גם לצעוד איתן בפארק אבל זה לא הייעוד הקלאסי שלהן.

אנחנו, אולי זה הזמן להתוודות, פריקים של פעילות ספורטיבית ויציבה נכונה. אנחנו אולי לא תמיד מהווים דוגמא כל כך מוצלחת אבל תיאורטית, אם היינו יכולים להיוולד מחדש – היינו מבקשים להיות רקדנית בלט או לפחות שחיינית אולימפית. נעלי הספורט של נייקי מדגם NIKE FREE TR FIT (לנו יש את הדגם שמתאים לאימון סטודיו ולהליכות ויש גם דגם לריצה), הזכירו לנו את כפות הרגליים שלנו, אותם אברים שנושאים את משקל גופינו, כלואים בתוך הנעלים או חבוטים מכפכפינו. התחושה הנעימה של הבהונות שאוחזות באבני הדרך קנתה אותנו. ממש כמו כשהיינו ילדים.

נעלי נייקי גמישות  –  599 ש"ח
להשיג בחנויות הספורט ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה