10 בנובמבר, 2010

עלים ברוח

דוגמאות העלים של אורלה קיילי עושות לנו חשק לסתיו מהשירים

אחד הביטויים שאנחנו הכי אוהבים הוא "כשיש ספק – אין ספק". האמת? לקח לנו זמן להבין איך בדיוק הוא עובד, אבל מהרגע שתפסנו את הטריק – אנחנו נעזרים בהגיון הזה בכל הזדמנות אפשרית. למשל בחופשה האחרונה שלנו בלונדון, כשעברנו ליד הקולקציה של Orla Kiely ב-"הרודס", והיה לנו קצת ספק אם לנקות להם שם חצי מהמדפים – אז בסוף החלטנו שאין ספק ולא קנינו כלום. הכי הגיוני.

אורלה קיילי היא מעצבת בריטית ואחת הנשים הקריאייטיביות שנתקלנו בהן. באופן מפחיד למדי, וכבר למעלה מעשור, מצליחה אורלה לעצב בסגנון נוסטלגי על גבול הסבנטיז הבריטי –  גם בגדי נשים הורסים ברמות גבוהות ביותר, גם תיקים ומזוודות, גם רהיטים, גם כלי בית ומצעים, גם מוצרי נייר, גם אקססוריז אנגליים כמו מטריות ומטפחות, ואפילו השיקה בושם על שמה. קצת אובר-דואינג בחלוקת הכישרונות, אם שואלים אותנו.

סימן ההיכר המסחרי והמזוהה ביותר של המעצבת הוא חיבתה לדוגמאות ותבניות מודפסות (Patterns). ובמיוחד – לשיבולת בעלת שדרת עלים צבעוניים, איתה עיטרה את קו מוצרי האקססוריז הראשון שלה כבר ב-1995. מאז, לאחר שהרחיבה את המותג לתחומי עיצוב נוספים (בזכות תמיכה לה זכתה מבית הכלבו המפורסם "הרודס") ופתחה עשרות סניפים ברחבי עולם, היא ממשיכה לקשט עם אותם עלים יפים מספר אייטמים מובילים בכל קולקציה. העונה תמצאו אותם למשל גם על תיק מעור, גם על ציפיות וכסאות מטבח, גם על ספלים ויומנים, על שמלות וז'קטים, ולאחרונה אפילו על רדיו. עלינו על הגל.

אחרי שיטוט באתר האינטרנט שלה, ספק אם תצליחו להתאפק מלהלביש אתכם ואת הבית בסט עלים סתווי ותואם. כלומר, אין ספק. נכון?

קולקציית המוצרים של אורלה קיילי – החל מ-4 פאונד (לספל) ועד 470 פאונד (למעיל צמר ארוך)
להשיג בחנות המקוונת –  www.orlakiely.com/uk, ניתן לשלוח לישראל (35 פאונד למשלוח, או חינם – בקנייה מעל 250 פאונד)

[PSGallery=2ucr95j0i2]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה