18 באפריל, 2010

עליונית ושמה תשוקה

כשתראו את קו בגדי היוגה שיצרה סטלה מקרתני לאדידס גם אתם תעברו באופן סופי ללוטוס

יש משימות שחייבות צידוק אמיתי. בדיוק כמו שמורידים את הפח רק כשהוא עומד לעלות על גדותיו ולהדביק את יושבי הבית במחלות איומות, או כמו שמנקים את הארונות במטבח רק כשמתחילים לחשוד שמישהו מת שם – כך בדיוק גם עם פעילות גופנית. צריך טריגר רציני כדי שניכנס לשגרת אימונים ועדיף שיהיה מתחום האופנה.

כך קרה לנו עם המעצבת סטלה מקרתני שמשתפת פעולה כבר כמה עונות עם אדידס והפעם התרכזה בעיצובים רכים ליוגה. מבין פריטי הקו המעוצב GYM YOGA של סטלה לאדידס שמנו עין על ווסט-עליונית מהמם ומשופע בפרטים קטנים, שנשרך מלפנים ועשוי מבד רך וכמעט נטול משקל. הווסט הנעים מאפשר חופש תנועה גדול במהלך האימון הודות לשרוולי אובר-סייז מודגשים היוצרים מראה מעט עתידני (אבל מקסים באותה מידה). הקולקציה כולה התגלתה לא רק כיפה ופונקציונלית, אלא גם התבררה כחלק מתכנית "BETTER PLACE" של אדידס, הכוללת מחויבות ליצירת פריטי אופנה מחומרים ברי קיימא, ממוחזרים וללא כימיקלים ולניהול חכם ואחראי של אנרגיה ופסולת בתהליכי הייצור.

אולי עכשיו כשאנחנו חמושים בכל מה שצריך כדי לתקוף את 90 הדקות שמחכות לנו על המזרן, נתחיל לחפש סיבות מוצדקות לסידור אלבום ירח הדבש (אין, באמת שאין).   

וסט של סטלה מקרתני לאדידס – 799 ש"ח
להשיג ברשת רזילי ברחבי הארץ (קניון רמת אביב, קניון גבעתיים, קניון שבעת הכוכבים הרצליה, קניון רננים רעננה, קניון ערם כפר סבא, קניון ארנה הרצליה פיתוח, קניון קרית אונו, קניון סביונים ובקרוב במתחם התחנה בנווה צדק בת"א)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה