21 במרץ, 2012

עזרה ראשונה להורים

המשחקים החכמים של wowmom מצילים אותנו בשעות קשות כמו צחצוח שיניים, גזירת ציפורניים, טיפולי כינים וכל מה שהקטנים שלנו מסרבים לעשות

אנחנו ממש מקווים שלא ישללו לנו את רישיון ההורות בעקבות ההצהרה הבאה, אבל לפעמים נגמר לנו ארסנל השכנועים: צריך להתחנן בפני הגדולה שתסכים שוב לסירוק הכינים המניעתי השבועי, לרדת על הברכיים בפני האמצעי עד שיתרצה ויגזור ציפורניים, והקטן לא מצחצח שיניים בלי להקת רקדנים ולהטוטנים ותחרות נושאת פרסים. האמת? זה כל כך מתיש, עד שזה לגמרי נמאס. לכן אנחנו עפר לרגליהן של צמד האמהות החכמות, טלי קפלן וגלית שרף זיתוני, שפיתחו מניסיונן את WOWMOM – סדרת משחקים קטנים וחכמים, שהופכים את המטלות המעצבנות – לחוויות כיפיות ומדליקות.

בין המוצרים, המיועדים לילדים בגילאי 2-9, מצאנו את "גרלצת" (שילוב של גירוד+מפלצת, סדרת משחקים להעברת הזמן במהלך טיפול כינים), את "מחפופון" (משחק קוביה משעשע לגזירת ציפורניים וקלפי גירוד חישגדיים לזמן צחצוח השיניים), את משחק "אומץ" (לילדים שמפחדים מירקות חדשים), את סדרת "קואה קואה" עם צפרדיאלה הצפרדע (לסידור הבלגן בחדר, ולזמן ההשכבה) ואת משחק "גועלולו" המתוק, שעוזר לקחת תרופה גם אם הטעם קצת גועלי – בעזרת מזרק מיוחד וטבלת מדבקות. מיד גייסנו נסיין ביקורתי (בן חמש ושליש) לשחק איתנו בכמה מהמשחקים, ועכשיו הוא כבר מכור ללוח גירוד וחשיפת עננים במשחק "קואה קואה ולישון": מתחת לכל ענן שמגרדים מתגלה נושא עליו אפשר לדבר עם אבא או אמא לפני השינה (דבר משמח שקרה לי היום, משהו שהייתי רוצה שנעשה ביחד…). גם משחק גזירת הציפורניים עם מחפופון פתר לנו דילמה רצינית – ושוב לא נתפדח להופיע לליל הסדר בחברתו של האדם הקדמון בגרסת המיניאטורה.

מפתיע עוד יותר הוא התמחור השפוי של כל מוצרי המותג, מה שמאפשר לרכוש מכל המגוון ולצ'פר את כל ילדי המשפחה (והשכנים) בימי החג ובימי החול כאחד. קשה להיות הורים? שטויות, זה משחק ילדים.

Wowmom – ארגז הכלים של אמא ואבא – 10-25 ש"ח למשחק (+ 5 ש"ח דמי משלוח ל-4 מוצרים)
להשיג בחנות של wowmom, וגם ב-"הפיראט האדום" בתל אביב (קרית שאול 12); ב-"אביאלה" (הדקלים 130,
פרדס חנה); ב-"שפע רום" (רחבת הבנים 2, בית יצחק); ובקרוב בחנויות נוספות.
פרטים באתר, או בטל': 054-4765736 (טלי) או 054-5450200 (גלית), info@wowmom.co.il (או wowmom בפייסבוק).

מגרדים קלפים, לא את הראש. "גרלצת" של Wowmom



הסוף לציפורני נגן-העוּד הקטן שלנו. "מחפופון" של Wowmom


 

 

 

One thought on “עזרה ראשונה להורים

  1. שולי הגיב:

    מעוניינת לרכוש מחפופון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה