05 בספטמבר, 2011

עושה לביתכם

מיכל רבט מייצרת ומעצבת מוצרי טקסטיל איכותיים כבר כמעט 20 שנה. הכינו את הבית לפרק ב'

אנחנו מכירים אחת שלא חיכתה רגע, וביום שהילד האחרון עזב את הקן – פצחה ברמונט כללי: את הספות (שאפשר לערוך מבחני רורשך עם כתמי המילקי שעליהן) החליפה בחדשות, את הקירות (ששימשו כאלבום הדבקות) צבעה בלבן, ואת השטיח (עם סימני הסקפטיות של מיצי) הפכה לפרקט. זהו, נשאר רק להחליף מנעולים והיא כמעט בפרק ב'. כשהגיעה לטפל במצעים, שאחרי עשרות "ערימות ילדים" איבדו את צורתם וצחותם – הפנינו אותה למיכל רבֵט, ה-מומחית בתחום.

מיכל שגדלה בירושלים, עם סבתא שסרגה וילונות וייצרה עבודות למשכית, ואמא שהלבישה את מדפי הארונות במלמלה – הרגישה באופן טבעי משיכה להלביש את ביתה שלה. מה שהחל ב-93' עם כד עציץ שעטפה בבד כותנה, והמשיך בעיצוב מפות שולחן מ-100% פשתן ותחרה, הפך במהרה לסנסציה אצל החברים והקרובים שביקשו גם. עם הזמן החלה מיכל לגבש קולקציית מוצרי טקסטיל בעיצובה, אותם מכרה לרשתות ולמלונות בוטיק בארץ ובעולם. כיום, 18 שנים אחרי, היא כבר מציעה בשתי חנויות תחת שמה, אאוטפיטים שלמים לכל פינה בבית בסגנון אירופאי- ים תיכוני: מצעים לבנים עם סיומות סרטים שחורים ואלגנטיים, כריות עם כפתורים נדירים, אהילים מבדים עליהם מיכל רוקמת דוגמאות בסגנון ערבסק, מצעי ילדים, וילונות, חצאיות למיטה, שמיכות פוך וקיץ ועוד. לאחרונה, כדי להשלים קונספט מלא לחדר השינה החלה מיכל לייצר גם מיטות בהתאמה אישית ואף להציע השבחת מיטות ישנות שכבר כמעט ויתרתם עליהן.

כל הפריטים מיוצרים בישראל מטקסטיל שמיכל מעצבת בעצמה (ג'קארדים 100% כותנה, כותנת סאטן בצפיפות גבוהה במיוחד) ונתפרים במתפרה שבחנותה לפי מידות מיוחדות לבקשת הלקוחות. זה אומר שאם שנים אתם נאבקים במיטת קווין-סייז שלא עומדת בציפיות הסטנדרטיות, או דווקא מתעוררים בבוקר עם עודף בד וקמטים בכריות – קחו סרט מדידה וגשו למיכל. היא כבר תתפור לכם את הפינה.       

מוצרי טקסטיל בהתאמה אישית – סט זוגי 1,200-3,000 ש"ח, כריות – החל מ-90 ש"ח
מיכל רבט, גלגלי הפלדה 19, הרצליה פיתוח (ניתן להזמין ולקבל במשלוח); וגם ב"קום איל פו – בית בנמל" (נמל תל אביב); "אלמנטו" (יפו), "הרמוני" (ירושלים), "בלו בנדנה" (תל אביב, הרצליה), ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

לפרטים נוספים – טל': 052-2731523 (מיכל), 09-9566618, michal@ravet-designs.co.il

[PSGallery=7s66a5pnfb]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה