31 באוגוסט, 2011

עור לגולה

Mustela ו- MELVITA, שני מותגים חו"לניקים שהגיעו לארץ לאחרונה, רעננו לנו את מדף הקוסמטיקה

בתור אנשים שחולים על בתי מרקחת ועל מחלקות הטיפוח והקוסמטיקה אנחנו חוגגים עם כל מותג חו"לי שמגיע לארץ. והנה, שני מותגים חדשים מצטרפים לכוחותינו. האחד – Mustela, חברה המתמחה בתחומי הדרמו-קוסמטיקה, הראומטולוגיה, הדרמטולוגיה בדגש על תחום ההריון והלידה, תינוקות, ובריאות הפה והשיניים. אנחנו ניסינו את קרם הגוף לילדים – Hydra Bébé, הנחנו אותו בנונשלנטיות על המדף בחדר של הילדה והתחלנו להתמרח כחלק מטקס הלילה הקבוע. הריח נעים מאד המרקם נח לשימוש ונספג במהרה. בקיצור – אירופה.

המותג השני הוא Melvita (שנחת בארץ כבר במאי האחרון) – מותג טיפוח טבעי, אורגני ואקולוגי שמגיע אלינו מצרפת. המותג הושק בתחילת שנות השמונים על ידי ברנארד שובלייר – ביולוג ודבוראי.  החברה מייצרת מוצרי טיפוח טבעיים באיכות גבוהה שעומדים בקריטריונים של תווי התקן של ארגון ה-Ecocert למוצרים קוסמטיים אורגניים ואקולוגיים. אנחנו ניסינו את ג'ל הרחצה ונמסנו מהריח הנעים ובעיקר מהתחושה הטובה והמרעננת אחרי הרחצה. העור שלנו אומר תודה (בבקשה, סליחה).

קרם גוף לילדים Hydra Bébé של "מוסטלה" – 59.90 ש"ח (300 מ"ל)
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים

ג'ל רחצה אורגני של "מלויטה" – 129 ש"ח (1 ליטר)

ניתן להשיג באתר www.naturalshop.co.il; או ברשת בתי המרקחת "פארמה תמר", רשת חנויות טבע 'Anise' ובבתי טבע נבחרים. לפרטים נוספים ובירור נקודות מכירה – טל': 1-700-707-507

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה