18 במרץ, 2007

עולם המים

מתי בפעם האחרונה הרגשתם נינוחים כמו דולפין במים?

הכניסה הביתה מלווה בדרך כלל בסט פעולות השלה והסרה: השלת הבגדים, חליצת הנעליים, הסרת העדשות ובאופן כללי, פרידה משמחת מכל מה שמעיק על הגוף, ובעיקר השלה של הפרצוף שאומר "אצלי הכל בסדר".

הטיפול של פזית פוקס, מטפלת במים בשיטת ה-"דולפין דאנס", מאפשר לחוות השלה שכזו רק באופן הרבה יותר עמוק ועם השפעה ארוכת טווח. שכבת המתח הראשונה תנשור מאליה כבר בכניסה לגן ירוק וקסום שבו ממוקמת בריכה מלאה במים מטוהרים התואמים את חום הגוף. מכאן תוביל אתכם פזית, שנחנה בסגולות נדירות וביכולת לקרוא שפת גוף, שלב אחר שלב לרוגע והרפיה מלאה. במהלך הטיפול נמצא הגוף במצב של רפיון וציפה ומתמסר לידיה של פזית שתניע אותו בסדרת תנועות עדינות והרמוניות המשלבות מסאז' רקמות עמוק ומתיחות מעל ומתחת למים.

התהליך מתבצע בדממה ובעיניים עצומות והופך לאט לאט לחוויה מדיטטיבית ומשכרת תוך השלה מוחלטת של השליטה הארורה שאנחנו כל כך מנוסים בה. הטיפול מתאים לסובלים מבעיות פיזיולוגיות באזור הגב, הצוואר והמפרקים, משובח לנשים בהריון ובעל ערך רב לאנשים עם מטענים ועומס רגשי, טראומות, ואיך לא, חרדת מים.

אחרי הטיפול של פזית תצאו מחוזקים, רגועים ומלאי חיוניות ועם רצון עז להכיר דולפינה נחמדה או דולפין מסוקס ולעבור לדירה מרווחת מתחת למים.

טיפול מים אצל פזית – 350 ש"ח (לטיפול בן שעה ורבע)
לפרטים נוספים – www.pazya.com, טל': 052-8886182, info@pazya.com

שקט, נרגעים. "דולפין דאנס" של פזית פוקס

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה