03 באוגוסט, 2016

עדינות מחוספסת

2 צורפות אהובות הוציאו קולקציות חדשות ומפתות, שמסמנות את הגבול שבין מנימליזם לגרנדיוזיות. כי לפעמים אנחנו קנדל ולפעמים אנחנו קים

יש ימים שאנחנו קמים בראש הכי מנימליסטי ונחבא. תנו לנו טי שירט חלקה עם ג'ינס וכפכפים שקטים – ואנחנו מוכנים מבחינתנו למסיבה אצל הרפאלי'ס. ויש ימים הפוכים – שבא לנו לנצוץ, ובלי תסרוקת מנופחת, מושקוף ענק ותיק שצועק "אקסיוז מי, גם אני פה!" – אנחנו לא פותחים את הדלת לחלבן.
 
מזל שלכל אחת מהגישות הנ"ל – יש לנו מענה הולם, לפחות במגירת התכשיטים. משהו שנותן את הטון ומבסס אמירה קולעת למוּד כולו, הודות ל-2 צורפות מקסימות, שעושות לנו את זה כל אחת בדרכה, נעות בין עדינות לחספוס, ויודעות כי לפעמים יותר מדי זה פחות מדי,  ולפעמים זה בדיוק וייס ורסה:

 

#1 מי – מיכל אורן

לפעמים הים שקט. מתוך קולקציית "גאות" של מיכל אורן (צילום: איה וינד)

לפעמים הים שקט. מתוך קולקציית "גאות" של מיכל אורן (צילום: איה וינד)

 

מה – אין לכם מושג כמה התגעגענו לענוד פיס של מיכל אורן, מלכת העדינות הבלתי מעורערת, שהכרנו (גם לכם) כשרק פתחה את המותג הנושא את שמה ב-2006. אחרי 5 שנים פוריות שהניבו קולקציות מנימליסיטיות מקסימות, יצאה מיכל לחופשת הורות ארוכה, במהלכה רק הציגה בתערוכות בארץ ובחו"ל. לפני שנתיים, החליטה לחזור למחברת השרטוטים ולעבוד על פריטים חדשים, שיצאו לאוויר הסטודיו ממש עכשיו, בחלוקה ל-3 תמות מרכזיות: יש כאן צמידי "כיתוב" דקיקים, עליהם נחרטו ציטוטים מעולמות הספרות, הרוק והשירה, שהכי מדברים אליה. יש את קולקציית "גאות" ששואבת השראה מעולם הים, הירח והחזרתיות הקושרת ביניהם. ויש קו שנוצר בהשראת התזה שלה על אמן הפיסול האמריקאי ריצ'ארד סרה, הכולל טבעות כבדות, בעלות עוצמה ונוכחות החומר במלוא הדרו. והכל עשוי יפה מכסף, זהב או פליז, שובה את העין עד הדיטייל הכי אינטימי ומופנם, ונשאר קרוב לעונדת מבלי להפנות את המבט כלפי חוץ. התגעגענו ליידי, כבר אמרנו?
כמה ומאיפה – החל מ-120 ש"ח לעגילים, מהחנות של מיכל אורן, או בתיאום מראש בסטודיו בתל אביב, טל': 054.7777383. פייסבוק, אינסטגרם.

 

בין הקל לכבד. טבעות בעיתוב מיכל אורן (צילום: איה וינד)

בין הקל לכבד. טבעות בעיצוב מיכל אורן (צילום: איה וינד)

 

 

 

#2 מי – שירלי וייסר

הולם אותך. מתוך קולקציית טבעות יהלום גולמי של שירלי וייסר (צילום: דני גולן)

הולם אותך. מתוך קולקציית טבעות יהלום גולמי של שירלי וייסר (צילום: דני גולן)


מה
– אחרי שעברה שיעור אישי אצל אמן הודי בפושקר, התאהבה שירלי במקצוע הצורפות, ומאז כבר 15 שנים שהיא יוצרת טבעות, צמידים, שרשראות ועגילים מגוונים, שנעים תמיד בין ליטוש מדויק לגולמיות, בין מאסיביות לאלגנטיות, עם פנינים ואבני חן או דווקא במראה נקי טהור. תלוי בתקופה ובמצב הרוח. בעשור האחרון היא גם מלמדת אחרים בסטודיו שהקימה ברמת השרון, אבל את היהלומים הכי לא מלוטשים שלה – תמצאו בעיקר בקולקציה האחרונה והמרהיבה שהוציאה: בסדרת טבעות זהב 22K, שולבו גושי יהלום גולמיים יפהפיים וגדולים, שנראים כמו סלעים שחורים שמבצבצים באור. מבלי לקלף את השכבות, שילבה שירלי כל יהלום אה-סימטרי וחד-פעמי בחישוקי זהב שונים ומהפנטים שרק מבליטים את הניגודיות, ומדגימים בכל פעם אחיזה שונה וכבוד לטבע. שיין דארק לייק אה דיימונד.
כמה ומאיפה – החל מ-1,500 ש"ח לטבעת זהב ויהלום גולמי, מהחנות של שירלי וייסר. פרטים בטל': 054.4750043, באתר, בפייסבוק ובאינסטגרם.

 

לשחק על הגבול. שלישיית טבעות כסף בליטוש גולמי של שירלי וייסר

לשחק על הגבול. שלישיית טבעות כסף בליטוש גולמי של שירלי וייסר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה