02 בפברואר, 2009

סקסי מאמא

כל מי שמסכימה איתנו שתקופת ההריון יכולה להיות סקסית, מוזמנת לבקר בחנות ima, להצטייד בפריטי הלבשה תחתונה ברזילאיים חכמים ומחמיאים ולהרגיש הכי MILF שאפשר

מקומם לראות כיצד לא מעט נשים מעליבות את עצמן בתקופת ההיריון, כשהן בוחרות לכנות את עצמן בכינויים מתחום התחבורה (משאית/טרקטור), הגיאוגרפיה (הר/יבשת), הזואולוגיה (פילה / היפופוטם / לוויתן) או הארכיטקטורה (קניון/דופלקס). זה לא רק מרגיז, זה גם רחוק מאד מהמציאות, שכן רוב ההריוניות שאנחנו מכירים שופעות סקסיות נהדרת שמקרינה על כל הסביבה.

כל מי שמסכימה איתנו שהיריון זו תקופה מגניבה ביותר (טוב, בסדר. משבוע 13 והלאה) מוזמנת לסור לחנות ima ולהצטייד שם בלאנז'רי הורס להריוניות שמייבאת בלעדית המעצבת דנה מאיר – עד לפני חצי שנה מלהקת פרסומות במקצועה שקצה בעולם הזוהר עאלק והחלה לעצב בגדים. אצל דנה ב-ima אפשר למצוא קולקציה שלמה של בגדים במידות שפויות שמתאימים להריוניות ולאימהות (אבל לא רק), וכאמור הלבשה תחתונה מבית Belabumbum – מותג אמריקאי שמיוצר בברזיל ופירושו, ובכן, 'תחת יפה'. התחתונים של בלהבוםבום מעוצבים בגזרה נמוכה וללא גומי והם נמתחים עד למידה הבאה, וחזיות ההנקה נוחות ולגמרי יפהפיות. כותונת ההנקה שלהם היא לא רק סקסית ברמות שאין לתאר, היא גם מאפשרת לקבל תמיכה לחזה מלא מבלי ללבוש חזייה – פונקציה שרק בזכותה שווה לנשק את הברזילאי הגאון שהגה אותה. אז נכון שחופשת הלידה היא לא בדיוק סיאסטה בקופהקבנה, אבל אין כמו סט מתוחכם של חזייה ותחתונים להשכיח מהיולדת את העלבונות שהטיחה בעצמה לאורך תשעה חודשים. קצת ריספקט לעצמך, מאמא – תראי איזה פלא מתחבא לך מאחורי הלאנז'רי.

הלבשה תחתונה להריון של Belabumbum – החל מ-79 ש"ח (תחתונים) ועד 399 ש"ח (כותנות הנקה)
להשיג ב-ima, מרכז בעלי מלאכה 12א', תל אביב, טל': 077-4601560, www.ima-trends.com

www.ima-trends.com/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה