06 בספטמבר, 2017

ספריי, בשמים ורוקנ'רול

רוקח מוכשר וגיטריסט מחונן החליט לשלב בין כשרונותיו ויצר ליין בשמי נישה בהשראת אגדות עולם הרוקנ'רול. במילים אחרות - נמצאה המתנה המושלמת לכוכב שלנו. יאללה מותק, שפריץ אחד ואתה מוכן לעלות לבמה

קדימה נחיריים. קחו נשימה עמוקה. מריחים את זה? ניחוחות ראשונים של סתיו עם קורטוב של שנה חדשה, מהולים בעצי פיקוס מסופרים, תו של רימונים ראשונים בסופר, ואגלי זיעה בגב כי אין לנו מושג עדיין מה לקנות לבחור שלנו. אפילו לא שמץ. דוקטור, תעזור לנו?
 
הכירו את ד"ק מייק, שם הבמה של הגיטריסט הצרפתי-יהודי המחונן, והרוקח המרדן – מייקל פרטוש, מייסד ליין בשמי ROOM 1015, שנחתו בישראל בבוטיק הבשמים INDIVIDUAL – Cabinet de Parfums, שבנווה צדק בתל אביב. שם, בין שאר בשמי נישה מעולים, מחכים לכם מעכשיו גם הריחות שרקח הבחור המגניב הזה, שהצליח לחבר בין עולם המוזיקה לשגרת הטיפוח שלכם, ולפתח ניחוחות שמושפעים מאגדות הרוקנ'רול האהובות עליו מהסבנטיז. חלק מלהקות התקופה מתברר, כמו הסטונס ו-THE WHO, נהגו לעצור במהלך סיבובי ההופעות שלהם בתחנת חובה מיתולוגית אחת – חדר 1015 שבמלון HYATT בלוס אנג'לס, בהשראתו בנה מייקל את המותג כולו. אותו החדר זכה לתהילת עולם אחרי שעבר מסיבות פרועות, שכללו השלכת טלוויזיה מפורסמת מהחלון, ריסוק גיטרות על השטיחים מקיר-אל-קיר, והרבה ניחוחות אלכוהול, זיעה וחשמל באוויר.

מכל האסנס הזה רקח מייקל 5 בקבוקוני בושם יוניסקס מיוחדים. לכל אחד יצר גם קטע מוסיקלי מקורי, שחיבר בהשראת הניחוח וכוכב הרוק שהכי התחבר לו לנקבוביות. כך למשל, בושם "אלקטריק ווד" העצי והעוצמתי (הריח שנחשב למועדף על ג'וני קאש) נוצר בהשראת גיטרת הגיבסון הראשונה שקיבל מייקל בגיל 12 בתוך קייס עץ, שהכיל ניחוחות של מתכת ועור. Yesterday הארומטי והנקי הושפע מתמונת חברי הביטלס המפורסמת מתגלחים בחדר אמבטיה. אבל מה שהכי תפס אותנו באף היה דווקא BLOOMA CULT הפרחוני והחושני, שמתחיל עם ניחוחות קטיפתיים של וניל (על ויניל!) ומסתיים עם סיגליות, פצ'ולי, מאסק ומעט טלק לבן. כל הטונים האהובים עלינו.
 
בקיצור מאמי, אם כבר להזיע יחד בסוף הקיץ – אז רק בהופעת רוק משובחת שמריחה כמו רוח נעורים. אמן.

בשמי ROOM 1015 (או דה טואלט יוניסקסים) – 550 ש"ח (100 מ"ל)
להשיג בלעדית בבוטיק "אינדיבדואל – קבינט דה פרפיום", שבזי 40, נווה צדק, תל אביב. להאזנה לקטעי המוזיקה שהותאמו לניחוחות – היכנסו לאתר. עוד פרטים בפייסבוק, אינסטגרם.

 

 

מגביר את הטונים.  מייקל "ד"ר מייק" פרטוש

מגביר את הטונים. מייקל "ד"ר מייק" פרטוש

 

 

וולווט אנדרגראונד. הבושם הקטיפתי שכבש אותנו BLOOMA CULT

וולווט אנדרגראונד. הבושם הקטיפתי שכבש אותנו BLOOMA CULT

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה